Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Αχαΐα: Στο πλευρό των εργαζομένων του ΤΑΣ οι πολιτικοί μηχανικοί

Αχαΐα: Στο πλευρό των εργαζομένων του ΤΑ...

Πληθώρα αρνητικών συνεπειών εάν προχωρήσει η διαθεσιμότητα βλέπει ο σύλλογος

Ο Σύλλογος πολιτικών μηχανικών Ν. Αχαΐας, με ανακοίνωσή του στηρίζει τις απεργιακές κινητοποιήσεις τόσο των μελών του καθώς και όλων των υπολοίπων εργαζομένων στο ΤΑΣ Ν. Αχαίας, οι οποίοι στο πλαίσιο του Προγράμματος Κινητικότητας του Ν. 4172/2013 του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κινδυνεύουν άμεσα να τεθούν σε διαθεσιμότητα με την ταυτόχρονη κατάργηση του Τμήματος Αποκατάστασης Σεισμοπλήκτων (ΤΑΣ) Ν. Αχαΐας.  Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση:

Μια τέτοια ενέργεια εάν και εφόσον υλοποιηθεί από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με τη σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, μιας και το ΤΑΣ ανήκει οργανωτικά στο δεύτερο, θα επιφέρει πληθώρα αρνητικών συνεπειών οι σημαντικότερες εκ των οποίων είναι:

Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των έργων αποκατάστασης των σεισμοπλήκτων τόσο από το σεισμό του 2008 όσο και από παλιότερους σεισμούς – πυρκαγιές, με τον όγκο των υποχρεώσεων του ΤΑΣ Αχαΐας προς τους πολίτες να αγγίζει τις 28000 εκκρεμείς υποθέσεις. Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί ότι οι μέχρι σήμερα καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των παραπάνω έργων οφείλονται ως επί το πλείστον στην ασυνέπεια της πολιτείας ως προς την εξασφάλιση των χρηματοδοτήσεων.

Η κοινωνική αναστάτωση που θα προκληθεί εξαιτίας των εν λόγω καθυστερήσεων

Το ο μεγάλο πλήγμα που θα δεχθούν οι υπό διαθεσιμότητα ή μετάταξη εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους, αλλά και οι ελεύθεροι επαγγελματίες μηχανικοί που συνεργάζονται με το ΤΑΣ

Επιπλέον το σενάριο που επεξεργάζονται τις τελευταίες μέρες τα δύο συνεργαζόμενα Υπουργεία, δηλαδή τη μετάταξη όλων των υπαλλήλων του ΤΑΣ Ν. Αχαΐας στην Αποκεντρωμένης Διοίκησης Δυτικής Ελλάδας αποδεικνύει ότι η Υπηρεσία κρίνεται απαραίτητη από την ίδια την πολιτεία. Στο γεγονός αυτό είμαστε πλήρως σύμφωνοι μιας και είναι γνωστό πως η Δυτική Ελλάδα και κυρίως η περιοχή μας είναι από τις πιο σεισμογενείς περιοχές στην Ελλάδα και θα πρέπει να είναι πάντα σε ετοιμότητα και να έχειι σχέδιο αντιμετώπισης σε περίπτωση μελλοντικού σεισμού.

Αυτό που δεν είναι πλήρως κατανοητό και θα πρέπει να δοθούν διευκρινήσεις από τα Υπουργεία είναι για πιο λόγο να μεταφερθούν οι υπάλληλοι από τη μία δομή στην άλλη? Τι σκοπιμότητα αυτό εξυπηρετεί στην λογική  της αναδιοργάνωσης των δομών, της βελτίωσης των επιχειρησιακών διαδικασιών, της αποτελεσματικότερης διαχείρισης των ανθρώπινων και οικονομικών πόρων καθώς και των υποδομών για την καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων που επικαλέιται το Υπουργείο?

Για πιο λόγο να προκληθεί όλη αυτή η αναστάτωση στους υπαλλήλους στις διοικητικές δομές στους συναδέλφους ελεύθερους επαγγελματίες και κυρίως στους πολίτες από αυτή την μετάβαση?

Έπειτα πως και με ποιες διαδικασίες θα γίνει η ολοκλήρωση των εκκρεμών υποθέσεων?

Με βάση όλα τα παραπάνω ζητούμε να επανεξεταστεί η δυνατότητα συνέχισης της λειτουργίας του ΤΑΠ Πύργου ή τουλάχιστον να εξαντληθεί κάθε περιθώριο ώστε μέχρι τη λήξη των υποχρεώσεων του ΤΑΠ Πύργου προς τους σεισμοπαθείς η υπηρεσία να συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά και έν συνεχεία κανένας συνάδελφος να μην χάσει τη θέση εργασίας του.

"Ο Γιώργος Κοντογιάννης στην Αναφορά του διαβίβασε την επιστολή του Αντιπεριφερειάρχη Ηλείας κ. Χαράλαμπου Καφύρα στην οποία καταγράφονται αναλυτικά οι λόγοι για τους οποίους είναι αναγκαίο να παραμείνει ανοιχτό το ΤΑΠ Πύργου καθώς και στοιχεία που αφορούν στην εξυπηρέτηση πυρόπληκτων, σεισμόπληκτων, πλημμυροπαθών και στις  σχετικές εκκρεμείς υποθέσεις, που ξεπερνούν τις 10.000.

Υπενθυμίζεται ότι στις 29 Ιουλίου 2013, ο Γιώργος Κοντογιάννης είχε αποστείλει επιστολή προς τον Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Έργων κ. Ευστράτιο Σιμόπουλο, στην οποία αναφέρει ότι οποιαδήποτε προσπάθεια αναδιάρθρωσης και περιορισμού των περιφερειακών γραφείων, δεν πρέπει να βαίνει ενάντια σε σεισμοπαθείς, όπως οι πολίτες της Ηλείας, οι οποίοι ακόμα μετρούν τις πληγές τους από τον σεισμό του 2008.

Επίσης, ο Ηλείος Βουλευτής επισημαίνει πως ο όγκος των υποχρεώσεων του ΤΑΠ Πύργου προς τους σεισμοπαθείς είναι μεγάλος, με αποτέλεσμα ήδη να υπάρχουν καθυστερήσεις στην εξυπηρέτησή τους, πόσο μάλλον αν υπάρξει υποβάθμιση ή κατάργηση της υπηρεσίας, γεγονός που συνεπάγεται μεγάλη ταλαιπωρία και κόστος σε χρόνο και χρήμα για τους πολίτες της Ηλείας.

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, ο Γιώργος Κοντογιάννης ζητά να επανεξεταστεί η δυνατότητα συνέχισης της λειτουργίας του ΤΑΠ Πύργου ή τουλάχιστον να εξαντληθεί κάθε περιθώριο ώστε μέχρι τη λήξη των υποχρεώσεων του ΤΑΠ Πύργου προς τους σεισμοπαθείς η υπηρεσία να συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά."

Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης προσπάθειας για τη διοικητική μεταρρύθμιση που στηρίζεται στους άξονες της αναδιοργάνωσης των δομών, της βελτίωσης των επιχειρησιακών διαδικασιών, της αποτελεσματικότερης διαχείρισης των ανθρώπινων και οικονομικών πόρων καθώς και των υποδομών για την καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων, το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, αξιοποιώντας την εμπειρία από την υλοποίηση του πρώτου κύκλου κινητικότητας, σχεδίασε τα επόμενα βήματα για την ορθολογικότερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του Δημοσίου Τομέα προκειμένου να εξασφαλιστεί η μέγιστη αποτελεσματικότητα κατά την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος.

Συγκεκριμένα, κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων των άρθρων 90 και 91 του ν.4172/2013 «Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν.4046/2012 και του ν.4127/2013 και άλλες διατάξεις» εκδόθηκαν οι υπ’ αριθμ. ΔΙΠΙΔΔ/Β.2/2/οικ.21634/2-8-2013 (ΦΕΚ1914/Β/7.8.2013) και ΔΙΠΙΔΔ/Β.2/3/οικ.22274/9-8-2013(ΦΕΚ 1992/Β/14.8.2013) αποφάσεις του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, οι οποίες ρυθμίζουν τα κριτήρια και τη διαδικασία επιλογής των υπαλλήλων που τίθενται σε διαθεσιμότητα, των προς μετάταξη ή μεταφορά υπαλλήλων, των κριτηρίων επιλογής και κατάταξής τους, τον τρόπο μοριοδότησής τους και ζητήματα λειτουργίας του Τριμελούς Συμβουλίου του άρθρου 5 παρ. 3 του ν.4024/2011 και των Τριμελών Ειδικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ καθώς και ΤΩΝ ΠΡΟΣ ΜΕΤΑΤΑΞΗ/ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

Τόσο η υπ’ αριθμ. ΔΙΠΙΔΔ/Β.2/2/οικ.21634/2-8-2013 (ΦΕΚ/1914/Β/7.8.2013) Υπουργική απόφαση για τη θέση σε διαθεσιμότητα υπαλλήλων, λόγω κατάργησης της οργανικής τους θέσης, όσο και η υπ’ αριθμ. ΔΙΠΙΔΔ/Β.2/3/οικ.22274/9-8-2013(ΦΕΚ 1992/Β/14.8.2013) για τη μετάταξη/μεταφορά αυτών διασφαλίζει ότι η επιλογή διενεργείται κατόπιν αποτίμησης και αντικειμενικής μοριοδότησης των προσόντων τους, τυπικών και ουσιαστικών, συνεκτιμώμενης της εργασιακής και διοικητικής εμπειρίας καθώς και της υπηρεσιακής απόδοσης, δηλ. στοιχείων που συνθέτουν την εργασιακή φυσιογνωμία του υπαλλήλου. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται, περαιτέρω, στον τρόπο εισαγωγής του υπαλλήλου στο Δημόσιο και ιδίως αν πρόκειται για διαδικασία γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ή για διαδικασία πλήρωσης θέσεων με σειρά προτεραιότητας η οποία διενεργείται εξ ολοκλήρου από το ΑΣΕΠ ή για διαδικασία που ελέγχει το ΑΣΕΠ, καθώς και για Διαγωνισμό Εισαγωγής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.»

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις