Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

ΜΟΝΟ ΣΤΟ THEBEST.GR: Θλίψη στο παραλιακό μέτωπο - Θυμίζει …αποθήκη αυτοκινήτων, μπόχα και από τα λύματα -ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΜΟΝΟ ΣΤΟ THEBEST.GR: Θλίψη στο παραλιακό...

Δημήτρης Αϊβαλής: «Αλήθεια, αν ο Δήμος δεν μπορεί να αξιοποιήσει ένα χώρο στάθμευσης, τότε πώς θα αξιοποιήσει στο σύνολό της τη Λιμενική ζώνη»

Θλίψη προκαλεί η εικόνα της καρδιάς του παραλιακού μετώπου που ανήκει εδώ και ένα χρόνο στο Δήμο Πατρέων.

Η εγκατάλειψη μεγάλου τμήματος του βορείου Λιμένα, είναι κάτι παραπάνω από εμφανής, όπως προκύπτει από το φωτορεπορτάζ του thebest.gr

Στην ουσία ο Δήμος Πατρέων κατάφερε να μεταφέρει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης, εντός της παραλιακής ζώνης, την ώρα που θα έπρεπε να έχει σχεδιάσει και να εφαρμόζει πολιτικές ουσιαστικής αξιοποίησης όλων των ζωνών της αποκρούοντας στην πράξη τις προθέσεις όσων επιβουλεύονται την υφαρπαγή και ιδιωτικοποίησή του μαζί με τις εγκαταστάσεις του νοτίου Λιμένα.

Αντ’ αυτού, όλα λειτουργούν με τον αυτόματο πιλότο. Μέγιστη απόδειξη ο χώρος όπου παλαιότερα χρησιμοποιείτο ως χώρος στάθμευσης και εκμεταλλευόταν από τον ΟΛΠΑ.

Για όσους θυμούνται, στον χώρο αυτό μπορούσαν να σταθμεύσουν οι πατρινοί τα αυτοκίνητά τους, έναντι συγκεκριμένου εισιτηρίου.

Σήμερα ο χώρος είναι εγκαταλελειμμένος με αποτέλεσμα όποιος προλάβει και δεν θέλει, ή δεν βρίσκει χώρο να σταθμεύσει εντός των ορίων του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης, να εγκαταλείπει το όχημά του στον χώρο αυτό. Μαζί κατασχεμένα αυτοκίνητα και νταλίκες που οδηγούν εκεί άνδρες του Κεντρικού Λιμεναρχείου.

Και λίγο πιο πέρα οι Λιμενικοί να αφαιρούν πινακίδες από σταθμευμένα αυτοκίνητα κατά μήκος της θαλάσσιας ζώνης.

Όπως πληροφορείται το thebest.gr υπάρχει ήδη απόφαση προκειμένου ο χώρος να ενταχθεί στο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης. Ωστόσο ακόμη και ατό να συμβεί, ποιος εγγυάται για την αστυνόμευση του χώρου;

Η Δημοτική Αστυνομία είναι αμφίβολο αν θα μπορεί να εισέλθει και να αστυνομεύσει ένα χώρο για τον οποίο την αποκλειστική τροχονομική ευθύνη έχει το κεντρικό Λιμεναρχείο.

Συνεχίζοντας λίγα βήματα προς την πύλη της Γούναρη, σε έναν άλλο χώρο στάθμευσης, ο διαβάτης θα συναντήσει λίμνες από λύματα. Απλά κάποιες εγκαταλελειμμένες πινακίδες της ΔΕΥΑΠ αποδεικνύουν ότι κάποιο …τυπικό λόγο έχει στον  χώρο ο Δήμος Πατρέων.

Στην ουσία ο Δήμος Πατρέων κατάφερε να μεταφέρει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης, εντός της παραλιακής ζώνης, την ώρα που θα έπρεπε να έχει σχεδιάσει και να εφαρμόζει πολιτικές ουσιαστικής αξιοποίησης όλων των ζωνών της αποκρούοντας στην πράξη τις προθέσεις όσων επιβουλεύονται την υφαρπαγή και ιδιωτικοποίησή του μαζί με τις εγκαταστάσεις του νοτίου Λιμένα.

Αντ’ αυτού, όλα λειτουργούν με τον αυτόματο πιλότο. Μέγιστη απόδειξη ο χώρος όπου παλαιότερα χρησιμοποιείτο ως χώρος στάθμευσης και εκμεταλλευόταν από τον ΟΛΠΑ.

Για όσους θυμούνται, στον χώρο αυτό μπορούσαν να σταθμεύσουν οι πατρινοί τα αυτοκίνητά τους, έναντι συγκεκριμένου εισιτηρίου.

Σήμερα ο χώρος είναι εγκαταλελειμμένος με αποτέλεσμα όποιος προλάβει και δεν θέλει, ή δεν βρίσκει χώρο να σταθμεύσει εντός των ορίων του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης, να εγκαταλείπει το όχημά του στον χώρο αυτό. Μαζί κατασχεμένα αυτοκίνητα και νταλίκες που οδηγούν εκεί άνδρες του Κεντρικού Λιμεναρχείου.

Και λίγο πιο πέρα οι Λιμενικοί να αφαιρούν πινακίδες από σταθμευμένα αυτοκίνητα κατά μήκος της θαλάσσιας ζώνης.

Όπως πληροφορείται το thebest.gr υπάρχει ήδη απόφαση προκειμένου ο χώρος να ενταχθεί στο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης. Ωστόσο ακόμη και ατό να συμβεί, ποιος εγγυάται για την αστυνόμευση του χώρου;

Η Δημοτική Αστυνομία είναι αμφίβολο αν θα μπορεί να εισέλθει και να αστυνομεύσει ένα χώρο για τον οποίο την αποκλειστική τροχονομική ευθύνη έχει το κεντρικό Λιμεναρχείο.

Συνεχίζοντας λίγα βήματα προς την πύλη της Γούναρη, σε έναν άλλο χώρο στάθμευσης, ο διαβάτης θα συναντήσει λίμνες από λύματα. Απλά κάποιες εγκαταλελειμμένες πινακίδες της ΔΕΥΑΠ αποδεικνύουν ότι κάποιο …τυπικό λόγο έχει στον  χώρο ο Δήμος Πατρέων.

Όπως προκύπτει από το φωτορεπορτάζ, είναι πλέον αδύνατο κάτω από αυτές τις συνθήκες οι πατρινοί να έχουν ασφαλή και ανθρώπινη πρόσβαση στο θαλάσσιο μέτωπο.

Στα σημεία της εγκατάλειψης, το thebest.gr συνάντησε τον δημοτικό σύμβουλο Δημήτρη Αϊβαλή τον οποίο και ρώτησε για την κατάσταση που επικρατεί:

«Αλήθεια, αποτελεί όλοεθρο για την πόλη αν ο Δήμος δεν μπορεί να αξιοποιήσει ένα χώρο στάθμευσης και τον έχει εγκαταλείψει στην τύχη του, τότε πώς μπορεί να πείσει ότι μπορεί να αξιοποιήσει στο σύνολό της τη Λιμενική ζώνη» τόνισε

Και κάτι ακόμη: Μερικές εκατοντάδες μέτρα μακρύτερα, βρίσκονται οι χώροι του πάρκινγκ Καλεντζώτη. Εκεί, όπως αποδεικνύει ο φωτογραφικός φακός, την ίδια ώρα που στην καρδιά του Λιμανιού υπάρχει το αδιαχώρητο, ελάχιστοι οδηγοί έχουν σταθμεύσει.

Γιατί να σταθμεύσουν περισσότεροι, αφού ο Δήμος έχει μετατρέψει το κέντρο της Λιμενικής ζώνης σε κυκλοφοριακή ζούγκλα, όπου ο καθένας μπορεί να σταθμεύσει; Αυτό δεν είναι αξιοποίηση του θαλασσίου μετώπου για τους Πατρινούς αλλά για τους οδηγούς!

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις