ΕΚΛΟΓΕΣ 2019

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Στρώθηκαν οι γραμμές του νέου σιδηρόδρομου από Κιάτο μέχρι Αίγιο και ξεκίνησαν δοκιμαστικά δρομολόγια

Στρώθηκαν οι γραμμές του νέου σιδηρόδρομου από Κιάτο μέχρι Αίγιο και ξεκίνησαν δοκιμαστικά δρομολόγια

Τι απομένει για να φθάνουν τα τρένα στον τερματικό σταθμό του Αιγίου

Ένα πολύ σημαντικό βήμα για τη λειτουργία του τμήματος Κιάτο - Αίγιο έγινε το προηγούμενο διάστημα με την ολοκλήρωση του στρωσίματος των σιδηροδρομικών γραμμών μήκος 71 χιλιομέτρων, οι οποίες κούμπωσαν πλέον με τις γραμμές που τερματίζουν στο Αίγιο.

Πλέον αυτό πυο απομένει είναι να ληφθει στις 6 σήραγγες του έργου το πιστοποιητικό ασφαλείας με τεστ στα οποία θα συμμετέχουν η πυροσβεστική, η αστυνομία και άλλες αρχές ενώ θα πρέπει να ολοκληρωθούν και οι εργασίες σε έναν σταθμό ακόμη.

Τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια σύμφωνα με το Ypodomes.gr έχουν γίνει, ενώ στη συνέχεια για να παραλάβει το έργο ο ΟΣΕ από την ΕΡΓΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δρομολογήσει τρένα που θα φθάνουν μέχρι το Αίγιο, στο νέο τερματικό σταθμό του σιδηροδρόμου. Αυτό πιθανότατα να γίνει μέσα στο καλοκαίρι αν δεν προκύψουν άλλα κωλύμματα.

Στο νέο τμήμα θα λειτουργήσουν 3 νέοι Σιδηροδρομικοί σταθμοί: Ξυλόκαστρο, Ακράτα, Αίγιο και 6 στάσεις: Διμηνιο, Λυκοποριά, Λυγιά, Πλάτανος, Διακοπτό, Ελίκη. Η ταχύτητα που θα μπορεί να αναπτύσσεται θα είναι 200χλμ/ώρα στο τμήμα Κιάτο-Λυκοποριά και 150χλμ/ώρα στο τμήμα Λυκοποριά-Αίγιο.

Αυτό που δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό είναι αν τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ενταχθούν στο υφιστάμενο πλέγμα προαστιακών δρομολογίων ή αν θα αποτελέσουν ένα νέο δρομολόγιο που θα ξεκινά από την Αθήνα και θα καταλήγει στο Αίγιο.

Άλλωστε η λειτουργία της νέας διπλής γραμμής θα είναι χωρίς ηλεκτροκίνηση καθώς ο σχετικός διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη και θα απαιτηθούν 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης για την ολοκλήρωση και θέση σε λειτουργία.

Σχόλια

Ειδήσεις