Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

ΕΠΙΒΑΤΗΣ: Ο προαστιακός να κάνει στάση στην Αγυιά κοντά στην Αγίου Κωνσταντίνου

ΕΠΙΒΑΤΗΣ: Ο προαστιακός να κάνει στάση σ...

Η οργάνωση εξηγεί γιατί με το τρόπο αυτό θα εξυπηρετούνται καλύτερα οι κάτοικοι της περιοχής

Η στάση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην Αγυιά να είναι κοντά στην οδό Αγ. Κωνσταντίνου και όχι κοντά στην οδό Καλομοίρη, όπως προγραμματίζεται, ζητά με ανακοίνωσή του το Δίκτυο ΕΠΙΒΑΤΗΣ. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση η προτεινόμενη στάση εξυπηρετεί καλύτερα τους κατοίκους της περιοχής.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΕΠΙΒΑΤΗ έχει ως εξής:

«Ο προαστιακός σιδηρόδρομος Πάτρας αποκτά ένα διαφορετικό ρόλο από αυτόν με τον οποίο ξεκίνησε και αυτό συνέβαλε η κατασκευή ενδιάμεσων στάσεων μεταξύ Ρίου και Πάτρας, ώστε να εξυπηρετήσει όσο το δυνατότερο περισσότερες συνοικίες από τις οποίες διέρχεται. Το μέσο έχει εξελιχθεί σε ένα υποτυπώδες «μετρό».

Ο ΟΣΕ κατασκεύαζε τις περισσότερες στάσεις του κοντά σε διαβάσεις ώστε να είναι προσβάσιμες και αυτό αποδεικνύεται με τα κτίρια των στάσεων σε όλο το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο ανά την Ελλάδα.

Το ίδιο ίσχυε και για τις στάσεις του προαστιακού που λειτούργησαν κατά τα έτη 2000-2001: Μηχανοστάσιο (5 Πηγαδίων), Αγυιά (Αγίου Κωσταντίνου), Μποζαΐτικα / Προάστειο (Διγενή Ακρίτα) και Καστελλόκαμπος (εν λειτουργία στάση, η μοναδική εκτός διάβασης). Προφανώς τα σημεία και δεν επελέγησαν τυχαία από την τότε διοίκηση του ΟΣΕ αλλά υπήρξε σκοπιμότητα.

Έτσι και τώρα η στάση της Αγυιάς θα πρέπει να κατασκευαστεί όσο το δυνατόν πιο κοντά στην Αγίου Κωνσταντίνου για να εξυπηρετήσει τους κατοίκους που διαμένουν τόσο από δεξιά όσο και από αριστερά της οδού:

Σε αυτό το σημείο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει την δυνατότητα να ανακαινίσει το υφιστάμενο κτίριο ώστε μελλοντικά να τοποθετήσει εισιτηριοδότη ή και να δώσει τα εισιτήρια στα εμπορικά καταστήματα που είναι πλησίον της στάσης.

Ο χώρος στάθμευσης των ταξί μπορεί να εξελιχθεί σε τροφοδοτικό μέσο προς τον προαστιακό όπως άλλωστε συμβαίνει στην Αθήνα.

Είναι προτιμότερο οι στάσεις εντός αστικού ιστού να έχουν προτεραιότητα στη προσβασιμότητα οι πεζοί και οι χρήστες ποδηλάτων (bike and ride).

Η χωροθέτηση της στάσης κοντά στην οδό Καλομοίρη (αρκετά μακρύτερα) αναιρεί την κατασκευή της μελλοντικής στάσης και πάρκιν στην οδό Κανελλοπούλου που όταν ωριμάσουν οι συνθήκες θα πρέπει να γίνει.

Οι στάσεις που κατασκευάζονται κοντά στις ισόπεδες διαβάσεις δεν επιβαρύνουν υπερβολικά χρονικά το δρομολόγιο (οι συρμοί ελαττώνουν ταχύτητα σε αυτά τα σημεία) σε σχέση με αυτές που γίνονται εκεί που οι συρμοί αναπτύσσουν ταχύτητα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η στάση της Παναχαϊκής.

Ο συρμός αφού επιταχύνει μετά την διάβαση της 5 Πηγαδίων κάνοντας σύντομη διαδρομή σταματάει για στάση. Η κατασκευή της κοντά στην οδό 5 Πηγαδίων θα εξυπηρετούσε τόσο την περιοχή του σταδίου, την Αγία Σοφίας και το ΙΚΑ.

Θεωρούμε λανθασμένο το σημείο επιλογής από τον Δήμο Πατρέων για την στάση στην Αγυιά, με κύριο κριτήριο τη δυσκολία κατασκευής της αποβάθρας. Όλα αυτά τα είχαμε επισημάνει εγκαίρως στην διεύθυνση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το περασμένο έτος.

Ο προαστιακός δεν αφορά μόνο το τραίνο αλλά και το τροφοδοτικό λεωφορείο στο Ρίο. Η κάθε λοιπόν προς υλοποίηση πρόταση θα πρέπει να εξετάζει λεπτομερώς όλες τις παραμέτρους ώστε η συνδυασμένη υπηρεσία να λειτουργήσει με τον καλύτερο τρόπο προς όφελος των επιβατών.»

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις