Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Έρχεται Πατρινό φεστιβάλ μπίρας και Visitpatras αλά... Κοπεγχάγη για να προσελκύσουμε τουρίστες

Έρχεται Πατρινό φεστιβάλ μπίρας και Visi...
Χριστακόπουλος Θάνος

Σχέδιο 100 σημείων για την τουριστική ανάπτυξη από τους επαγγελματίες της εστίασης

Ένα φιλόδοξο σχέδιο 100 σημείων για την τουριστική ανάπτυξη της Πάτρας το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ένα φεστιβάλ μπίρας όπως το παγκοσμίου φήμης γερμανικό Oktoberfest και μια ηλεκτρονική πλατφόρμα με την ονομασία visitpatras κατά τα πρότυπα της πολύ επιτυχημένης αντίστοιχης προσπάθειας της Κοπεγχάγης, ετοιμάζει ο Σύλλογος Εστίασης και Αναψυχής της Πάτρας. Εμπνευστής του σχεδίου είναι ο Πατρινός επιχειρηματίας Κωνσταντίνος Σακκής ο οποίος δουλεύει πάνω στο συγκεκριμένο project εδώ και περίπου 3 χρόνια και σύντομα θα είναι σε θέση να το παρουσιάσει στους τοπικούς φορείς.

Στόχος είναι η συνεργασία με το Δήμο Πατρέων, την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, το Επιμελητήριο Αχαΐας αλλά και μια ακόμα σειρά φορέων όπως το Πανεπιστήμιο ακόμα και η Αστυνομία, η συμβολή των οποίων θεωρείται καθοριστική για την επιτυχία του σχεδίου.

Η βασική του ιδέα περιστρέφεται γύρω από το «Καλεντάρι» της πόλης, την ατζέντα δηλαδή των εκδηλώσεων που υλοποιούνται στην Πάτρα, και οι οποίες μπορούν να προσελκύσουν επισκέπτες και χρήμα στην τοπική αγορά. Παράλληλα όλα όσα γίνονται στην αχαϊκή πρωτεύουσα, όλα τα αξιοθέατα, μουσεία,θέατρα, ξενοδοχεία, αλλά και σημεία εστίασης και διασκέδασης μπορεί να επισκεφθεί ο τουρίστας θα αναρτώνται σε μια ηλεκτρονική πλατφόρμα, στο visitpatras η οποία είναι εμπνευσμένη από ανάλογες σελίδες του εξωτερικού όπως το VisitCopenhagen, που συνέβαλε στη μετατροπή της πρωτεύουσας της Δανίας σε έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό.

 

Όπως εξηγεί μιλώντας στο thebest.gr ο κ. Σακκής αυτά όμως δεν αρκούν εάν όλοι οι φορείς, από την πλευρά του ο καθένας δεν συμβάλλει ώστε η Πάτρα να είναι μια όμορφη, καθαρή και λειτουργική πόλη που θα δεχθεί και θα κρατήσει ικανοποιημένους τους τουρίστες. Ως προς το κομμάτι των εκδηλώσεων το Καλεντάρι της πόλης θα πρέπει συνεχώς να εμπλουτίζεται με δράσεις οι οποίες θα γίνονται γνωστές εκτός Πάτρας τόσο μέσω της πλατφόρμας όσο και με άλλους τρόπους όπως π.χ. μέσω των φοιτητών του Πανεπιστημίου.

«Αυτή την στιγμή η Πάτρα διαθέτει 3-4 δυνατούς θεσμούς όπως το Καρναβάλι, ο Άγιος Ανδρέας, τα Καρτ κ.α., χρειάζεται 2-3 ακόμα μεγάλα γεγονότα να γεμίσουν τα Σαββατοκύριακα και αρκετά μικρότερα. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας ο Σύλλογος Εστίασης και Αναψυχής προτίθεται να διοργανώσει ένα μεγάλο τριήμερο φεστιβάλ μπίρας, το δικό μας Oktoberfest το οποίο «κουμπώνει» και με τα επαγγέλματά μας.

Μια τέτοια δράση μπορεί να φέρει επισκέπτες και χρήματα στην πόλη. Αν και οι άλλοι Φορείς κάνουν το ίδιο τότε σιγά-σιγά το Καλεντάρι μας μπορεί να γεμίσει», σημειώνει ο κ. Σακκής.

Πρόθεση του ΣΚΕΑΝΑ, εάν η πρόταση γίνει δεκτή από τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους, είναι να δημιουργήσει το visitpatras, to domain name του οποίου έχει ήδη κατοχυρωθεί, και να το δωρίσει στον Δήμο Πατρέων ώστε να καταδείξει ότι δεν υπάρχει πρόθεση εμπορικής του αξιοποίησης.

Το επόμενο διάστημα ο ΣΚΕΑΝΑ ξεκινά επαφές με Δήμαρχο, υποψήφιους Δημάρχους, Περιφερειάρχη, υποψήφιους Περιφερειάρχες και Φορείς όπως Επιμελητήριο, Πανεπιστήμιο, Αστυνομία κ.α. στους οποίους θα παρουσιάζεται το σχέδιο.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις