Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Επιστρέφει στην Πάτρα σήμερα ο πολυμήχανος Οδυσσέας Λαμτζίδης που συγκέντρωσε με crowdfunding 9.000 δολάρια,πήγε στη Βραζιλία και κέρδισε διαγωνισμό του ΜΙΤ!

Επιστρέφει στην Πάτρα σήμερα ο πολυμήχαν...

Θα μιλήσει σε event του mindspace

Ο Οδυσσέας Λαμτζίδης είναι τεταρτοετής φοιτητής στο τμήμα ηλεκτρολόγων μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών. Τον περασμένο Απρίλιο, ενημερώθηκε τυχαία για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Bootcamp on Innovation & Entrepreneurship του MIT σχετικά με την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα και αποφάσισε να κάνει αίτηση. Από τα 2.900 άτομα τα οποία εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το Bootcamp on Innovation & Entrepreneurship τη φετινή χρονιά, επιλέχθηκαν 122.

Το όνομα του Οδυσσέα βρισκόταν στη λίστα των επιτυχόντων. Το πρόγραμμα θα πραγματοποιούνταν στη Βραζιλία και, συγκεκριμένα, στο Ρίο ντε Τζανέιρο και θα διαρκούσε επτά ημέρες.

Ωστόσο, το κόστος συμμετοχής ήταν αρκετά υψηλό.

Πέρα από τα 6.000 δολάρια για την εγγραφή, ο 22χρονος φοιτητής χρειαζόταν 1.500 δολάρια για τα αεροπορικά εισιτήρια και 500 δολάρια για τη διαμονή.

Οι γονείς του δεν είχαν τη δυνατότητα να τον στηρίξουν κι έτσι προέκυψε η ιδέα του crowdfunding.

Στη συνέχεια, ο Οδυσσέας άρχισε να εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο στήνεται αποτελεσματικά μια καμπάνια χρηματοδότησης.

Στην Αμερική είναι κάτι διαδεδομένο, στην Ελλάδα όμως, παρότι είμαστε εξοικειωμένοι με τη συμμετοχή σε εθελοντικές δράσεις, όταν καλούμαστε να προσφέρουμε χρήματα για την επίτευξη ενός στόχου ή την υλοποίηση ενός πρότζεκτ, γινόμαστε ...καχύποπτοι.

Ο Οδυσσές απευθύνθηκε, λοιπόν, σε άτομα που είχαν ήδη διεκπεραιώσει τέτοιου είδος καμπάνιες κι ενημερώθηκε για τα βήματα που έπρεπε να ακολουθήσει:

Να ετοιμάσει ένα βίντεο όπου θα εξηγούσε ποιος είναι και τι επιθυμούσε να κάνει, να επιλέξει κανάλια επικοινωνίας για τη μετάδοσή του (social media, ΜΜΕ, ιστοσελίδες από influencers) και να το βγάλει στη δημοσιότητα.

Αρχικά, σε μια crowd funding campaign, οι πρώτοι που σε υποστηρίζουν οικονομικά είναι οι στενοί φίλοι, συγγενείς και followers. Στη συνέχεια, προστίθενται άτομα που ενημερώνονται από τα κανάλια επικοινωνίας για την προσπάθειά σου και προθυμοποιούνται να σε βοηθήσουν, λέει ο ίδιος.

Έπειτα, έχοντας ήδη συγκεντρώσει ένα μέρος του ποσού, μπορείς να απευθυνθείς σε εταιρείες και να ζητήσεις και τη δική τους συμβολή.

Και όταν, πλέον, απομένει να συμπληρωθεί το τελευταίο μέρος των χρημάτων, στρέφεσαι και πάλι προς στο ευρύ κοινό, ώστε να ολοκληρώσεις τη διαδικασία.

Η καμπάνια ονομάστηκε Odyssey to MIT, πραγματοποιήθηκε μέσω της ελληνικής πλατφόρμας Give&Fund και, μέσα σε τέσσερις εβδομάδες, συγκέντρωσε περισσότερα από 10.000 ευρώ από 130 υποστηρικτές (ιδιώτες και εταιρείες).

Ο στόχος είχε επιτευχθεί.

Στις 28 Ιουλίου, λοιπόν, ο Οδυσσέας ταξίδεψε στο Ρίο ντε Τζανέιρο και το πρόγραμμα ξεκίνησε.

Στο πλαίσιό του, οι συμμετέχοντες εκπαιδεύτηκαν σε όλο το φάσμα της επιχειρηματικότητας (από τον εντοπισμό ενός προβλήματος στην αγορά ως τη δημιουργία μιας βιώσιμης επιχείρησης για την επίλυσή του).

Το περιεχόμενο των μαθημάτων βασίστηκε στη μεθοδολογία που έχει αναπτύξει ο φημισμένος καθηγητής του MIT, Μπιλ Όλετ, ο οποίος, μάλιστα, συμμετείχε στο πρόγραμμα με μια σειρά διαλέξεων. Επιπλέον, απόφοιτοι του πανεπιστημίου, καθώς και διακεκριμένοι επιχειρηματίες, έδωσαν τις δικές τους ομιλίες.

Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε ομάδες και κλήθηκαν, με βάση τις γνώσεις που είχαν αποκομίσει, να επιλέξουν ένα πρόβλημα της αγοράς και να περιγράψουν την επιχείρηση που θα ίδρυαν με στόχο την αντιμετώπισή του.

Στο τέλος, θα διεξαγόταν διαγωνισμός και η καλύτερη επιχειρηματική ιδέα θα βραβευόταν.

Ο Οδυσσέας εντάχθηκε στην ομάδα «Παγγαία» μαζί με τον Μισέλ Μουτσάτσε και τον Εντουάρντο Μάλτα από τη Βραζιλία, τον Σεμπαστιάν Περέιρα από τη Βολιβία και την Τζουλιάνα Χουαμάν Ναβάρρο από το Περού. Οι πέντε συνεργάτες αποφάσισαν να ασχοληθούν με την αγορά του καφέ.

Στον διαγωνισμό που ακολούθησε η ιδέα τους απέσπασε το πρώτο βραβείο ανάμεσα σε 122 συμμετέχοντες από 40 και πλέον χώρες!

 

Στις 25 Φεβρουαρίου, στο BrightSide Study Room στην Πάτρα θα πραγματοποιηθεί το φετινό 1ο Meetup του Mindspace με στόχο τη συνάντηση ανθρώπων που ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με τη νεοφυή επιχειρηματικότητα. Το κεντρικό θέμα της συζήτησης θα είναι "Πως, ως απλός φοιτητής μπορείς να αδράξεις τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται γύρω σου". Ομιλητής σε αυτό το event θα είναι ο Οδυσσέας Λαμτζίδης ως ο καταλληλότερο άνθρωπος για να μας πει πως μπορούμε ως φοιτητές να πάμε απο την Ιδέα στην πράξη.

Μετά τη συζήτηση θα ακολουθήσει Networking, τόσο με τον ίδιο τον ομιλητή όσο και με μέλη του Mindspace.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις