Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

SPOTLIGHT

/

Άλκης, Νάντια και Νάνσυ Κωνσταντινίδη στο περιοδικό Best: Mικροί μπαίναμε κρυφά στο ταμείο και παίζαμε «μαγαζί»

Άλκης, Νάντια και Νάνσυ Κωνσταντινίδη στ...

Της Κωνσταντίνας Τσίχλα - photo: Νίκος Ψαθογιαννάκης

Από το μικρό εμπορικό στο Μαρκάτο, μέχρι το «Κορωνέτ», το «Alexander» και τα τελευταία δεκαοκτώ χρόνια το «The Mark Κωνσταντινίδης», η εμπορική ιστορία της οικογένειας Κων­σταντινίδη μετράει πολλές δεκαετίες. Τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει η νεότερη γενιά, ο Άλκης, η Νάντια και η Νάνσυ, οι οποίοι μας υποδέχτηκαν στο νεοκλασσικό της Αγίου Νικο­λάου και μίλησαν στο Best.

Μιλήστε μου για την ιστορία του καταστήματος “The mark”. Το ξεκίνησαν οι γονείς σας νομίζω… Περιγράψτε μου τη διαδρομή μέχρι το σήμερα και το κατάστημα της Αγίου Νικολάου;

Το The Mark ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ άνοιξε πρώτη μέρα στις 20 Οκτώβρη του 2000, από εμάς και τον πατέρα μας, Τάσο, η μικρότερη μας αδελφή, Νάνσυ, εντάχθηκε στην εταιρεία σχεδόν μετά από 10 χρόνια. Η εμπορική μας ιστορία στα έτοιμα ανδρικά ενδύματα όμως ξεκινάει χρόνια πριν, όταν ο παππούς μας, Αλκιβιάδης Κωνσταντινιδης, άνοιξε ένα μικρό μαγαζί στην περιοχή Μαρκάτο και πιο συγκεκριμένα στην οδό Ερμού.

Παίζαμε κρυφτό στα δοκιμαστήρια, τρυπώναμε στους ξύλινους πάγκους εξυπηρέτησης, φτιάχναμε σπίτια με χαρτοκιβώτια, και διαβάζαμε στις αποθήκες

 

Τον Σεπτέμβριο του 1969 ο πατέρας μας Τάσος με τον αδελφό του ξεκίνησαν ένα καινούργιο πολύ πιο μεγάλο και σύγχρονο κατάστημα στον ίδιο δρόμο, αλλά στο κέντρο της πόλης, με την ονομασία ΚΟΡΩΝΕΤ.

Στα 1979 θα μεταφερθούν στην οδό Μαιζώνος, στην καρδιά του εμπορικού κέντρου, σε ένα νεοκλασικό κτήριο του Τσίλερ, το κατάστημα θα ονομαστεί ALEXANDER και θα λειτουργήσει από κοινού μέχρι το 2002, πάντα με ανδρικά ρούχα. Το 2000, στον πεζόδρομο της Αγίου Νικολάου ξεκινάει για μας μια εντελώς καινούργια και διαφορετική προσπάθεια.

Σε ένα νεοκλασικό κτήριο, δημιουργούμε ένα τριώροφο σύγχρονο κατάστημα που θα στεγάσει την μεγαλύτερη ποικιλία επώνυμης ανδρικής μόδας στην πόλη. Συνεργαζόμαστε με τους μεγαλύτερους επώνυμους οίκους και παρέχουμε μια ολοκληρωμένη ποιοτική και ενημερωμένη πρόταση σε ανδρικά ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ.

Το ιδανικό είναι να δημιουργήσεις την δική σου ταυτότητα

 

Το The Mark θα γίνει πολύ γρήγορα η επιλογή πολλών ανδρών για την πιο ιδιαίτερη μέρα της ζωής τους κι αυτό θα μας οδηγήσει να παρέχουμε μια γαμπριάτικη συλλογή με όλες τις επιλογές, από επώνυμα κουστούμια, παπούτσια και αξεσουάρ, αλλά και πιο οικονομικές επιλογές, πάντα με γνώμονα την απόλυτη ποιότητα, την ενημερωμένη εμφάνιση αλλά και την κομψότητα που απαιτεί μια τέτοια μέρα.

Σήμερα, 18 χρόνια μετά, έχει αποκτήσει ένα μεγάλο αριθμό μόνιμων και πιστών πελατών, Πατρινών και μη που εμπιστεύονται τις επιλογές και την ποιότητα μας, καθώς και την προσωπική εξυπηρέτηση και φροντίδα που αποτελούσε πάντα το καλύτερο μας "προϊόν".

Η ανδρική μόδα όχι μόνο οφείλει αλλά επιβάλλεται να είναι διαχρονική

 

Για εσάς ήταν μονόδρομος να ασχοληθείτε με το εμπόριο και με την ανδρική ένδυση λόγω της οικογενειακής παράδοσης;  Ή υπήρχε κάποια άλλη επιθυμία που πήγε αναγκαστικά πίσω;

Κατά μια έννοια η ενασχόληση μας με το εμπόριο μάλλον ήταν μονόδρομος... Δεν μας εγκλώβισε όμως από την πρώτη μέρα, έτσι ο ΑΛΚΗΣ σπούδασε λογιστικά και μάρκετινγκ, η Νάντια ιστορία τέχνης, σχέδιο μόδας και θεατρικό κουστούμι και η ΝΑΝΣΥ διακοσμητική. Η κατάληξη όμως μάλλον ήταν κατά μία έννοια μοιραία... Γιατί το μικρόβιο του εμπορίου ελλόχευε πάντα και στους τρεις μας.

Φαντάζομαι ότι …μεγαλώσατε μέσα στο μαγαζί; Υπάρχουν κάποιες αναμνήσεις παιδικές;

Ναι, μεγαλώσαμε μέσα στο μαγαζί, εμείς όπως και πολλά παιδιά από τα γειτονικά τότε μαγαζιά. Εκεί γυρίζαμε κατευθείαν μετά το σχολείο, παίζαμε κρυφτό στα δοκιμαστήρια και τρυπώναμε στους ξύλινους πάγκους εξυπηρέτησης, φτιάχναμε σπίτια με χαρτοκιβώτια, και διαβάζαμε στις αποθήκες και στα πίσω μέρη των μαγαζιών.

Το καλύτερο μας πάντα ήταν να καθίσουμε κι εμείς για λίγο κρυφά στο ταμείο και να «παίξουμε» μαγαζί...

Μας έχουν ζητήσει πουκάμισο γαμπριάτικο με πανσέτες!

 

Με όλη την εμπειρία που έχετε αλλά και από αυτά που έχετε ακούσει από τους δικούς σας , ποια είναι η διαφορά στην αγορά σήμερα από παλιότερα;  Πέρα από την  προφανή λόγω της οικονομικής περιπέτειας της χώρας;

Το εμπόριο, όπως και όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς, το επηρεάζουν τα πάντα γύρω μας, από τις καιρικές συνθήκες, την εξέλιξη της τεχνολογίας, έως και την οικονομική κατάσταση μιας χώρας. Πόσο μάλλον τα τελευταία χρόνια με την οικονομική κρίση στη χώρα μας που έχει στερήσει από το αγοραστικό κοινό την καταναλωτική δυνατότητα που είχε.

Η ενημέρωση του κόσμου πλέον είναι απίστευτη, το Ιντερνέτ και όλα τα social media έχουν κάνει τον καταναλωτή απόλυτα ενημερωμένο, αλλά ταυτόχρονα τον έχουν μπερδέψει, δημιουργώντας μια επιπλέον σύγχυση στην αγορά.

Τελικά η ανδρική μόδα οφείλει να είναι διαχρονική και κλασική;

Η ανδρική μόδα όχι μόνο οφείλει αλλά επιβάλλεται να είναι διαχρονική! Ο άνδρας ψωνίζει πολύ λιγότερο από τη γυναίκα, άρα οι διαχρονικές επιλογές με τα απαραίτητα κομμάτια που χρειάζεται μια ανδρική γκαρνταρόμπα θα πρέπει είναι το πρωταρχικό του μέλημα. Να τα ανανεώνει και να τα διανθίζει με επίκαιρες λεπτομέρειες.

Το βασικό σημείο στο ντύσιμο του άντρα είναι να αναδεικνύεται το σώμα του μέσα από ωραία και καλά υφάσματα και η εφαρμογή του ρούχου, με έμφαση στην πλάτη και τη μέση. Μία τάση θα φορεθεί και θα εξαφανιστεί εξίσου γρήγορα, γι αυτό πρέπει να επιλέγουν ρούχα που θα μπορούν να φορέσουν και σε πάνω από μια ή δύο σεζόν.

Το ιδανικό είναι να δημιουργήσεις την δική σου ταυτότητα, όχι να αντιγραφείς απλώς μια φωτογραφία από το Instagram.

Το στυλ είναι βασικότερο από τη μόδα

 

Ποιο είναι το πιο περίεργο που σας έχει ζητήσει πελάτης; Ή κάποιο ευτράπελο που έχει συμβεί στο μαγαζί;

Μας έχουν ζητήσει πουκάμισο γαμπριάτικο με πανσέτες! (εννοούσαν με διπλές μανσέτες για μανικετόκουμπα) Κόκκινο κουστούμι και φράγκο (φράκο).  Πελάτης έχει σηκώσει το κινητό του και έχει πει: είμαι στου Μάρκου του Κωνσταντινιδη (The Mark=Στου Μάρκου) Έχουμε παραγγείλει το ίδιο παπιγιόν για το γαμπρό και για το σκύλο του που θα περίμεναν μαζί τη νύφη στην εκκλησία.

Μας έχει ζητήσει γαμπρός και έχει κάνει πρόταση γάμου, βγαίνοντας από το δοκιμαστήριο με ανθοδέσμη που είχαμε κρύψει, βάλαμε ένα συγκεκριμένο τραγούδι που ήθελε κι αυτός γονάτισε μπροστά στη κοπέλα του και της ζήτησε να παντρευτούν. Πολλές μεγάλες κύριες επίσης έρχονται για να τους δείξουμε ταγιέρ.

Μετά την κρίση τι άλλαξε στην συμπεριφορά του αγοραστικού κοινού;

Μετά την κρίση, δίκαια το αγοραστικό κοινό άλλαξε καταναλωτική συμπεριφορά. Τα χρήματα λιγόστεψαν και αυτό ανάγκασε τον κόσμο να γίνει πιο απαιτητικός και να αποφασίζει πιο δύσκολα να ξοδέψει. Στράφηκε στις φθηνές επιλογές και στις μεγάλες προσφορές, αλλά πολύ γρήγορα κατάλαβε την διαφορά...Υποχρεωτικά αυτό επηρέασε και τις δικές μας επιλογές κι έτσι πλέον παρέχουμε και πολλές πιο οικονομικές (no name) επιλογές πάντα όμως σε εξαιρετικές ποιότητες και γραμμές και με την ίδια εξυπηρέτηση και φροντίδα στον πελάτη.

Η δική σας σχέση με την μόδα ποια είναι;

Για μας μόδα είναι η ίδια η ερμηνεία της λέξης, η διακριτική και συνεχής τάση σχετικά με την εξωτερική εμφάνιση του ανθρώπου, η οποία αποτελείται από τα επικρατέστερα στυλ και τις πιο πρόσφατες δημιουργίες των σχεδιαστών. Η μόδα είναι κάτι παροδικό που εμφανίζεται σε κάθε πτυχή της καθημερινής μας ζωής.

Το στυλ όμως είναι βασικότερο από τη μόδα, είναι κάτι που δεν μπορεί να οριστεί, έχει να κάνει με το πως εκφράζεται και με το πως αντιλαμβάνεται τη μόδα ο καθένας μας. Διαφοροποιώντας στο στυλ μας, αλλάζουμε την εικόνα μας και ανανεωνόμαστε. Αυτό έχει άμεση επιρροή στη διάθεση και συνεπώς στην καθημερινότητα μας. Έτσι λοιπόν η μόδα λειτουργεί και ως ψυχολογικός παράγοντας που επηρεάζει ,από το κάθε άτομο ξεχωριστά, την κοινωνία στο σύνολό της.

 

Διαβάστε περισσότερα στο περιοδικό Best που κυκλοφορεί

Η ταλαντούχα Μυρτώ Κιούρτη και ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα στο σπίτι και τη διακόσμηση

Νέλλα Ιωάννου και Κωνσταντίνα Καμπισοπούλου - Patras Fashion Power

Η παιδική μόδα στο Best που κυκλοφορεί... Η πιο γλυκιά φωτογράφιση

Κάναμε πρόβα νυφικού και φορέσαμε τα καλύτερα μονόπετρα - ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ από το Best που κυκλοφορεί

Διαλέξαμε όλη τη μόδα των γιορτών από το περιοδικό Best που κυκλοφορεί - ΔΕΙΤΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

Γιορτάζουμε 10 χρόνια Best με το μεγαλύτερο τεύχος που βγάλαμε ποτέ

Τα καλύτερά μας χρόνια! Γιορτάζουμε τα 10 χρόνια BEST με το πιο προσωπικό και νοσταλγικό editorial

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Spotlight