Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Νάσος Νασόπουλος Αιγιάλεια Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Γιώργος Λάνθιμος Ρούλα Πισπιρίγκου Ομόφυλα Ζευγάρια
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

Η Λουξ παρούσα στα 20 χρόνια Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ

Η Λουξ παρούσα στα 20 χρόνια Ελληνικής Α...

Μίλησε ο Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής των Τμ. Μάρκετινγκ και Εξαγωγών, κ. Πλάτων Μαρλαφέκας

Στο επετειακό “Συμπόσιο για τα 20 χρόνια Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ”, που πραγματοποιήθηκε   τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018 στο Μέγαρο Μουσικής, εκπροσώπησε τη Λουξ ο Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής των Τμ. Μάρκετινγκ και Εξαγωγών, κ. Πλάτων Μαρλαφέκας, σε μια διοργάνωση αφιερωμένη στο “Στρατηγικό Ρόλο του Μάρκετινγκ στο Made in Greece”.

Συμμετέχοντας στην ανοιχτή συζήτηση της θεματικής ενότητας “Branding, Καινοτομία, Εξωστρέφεια B2C”, ο κ. Μαρλαφέκας συγκαταλέχθηκε στα προσκεκλημένα στελέχη κορυφαίων επιχειρήσεων, οι οποίες  ξεχωρίζουν για τις επιδόσεις τους και έχουν διακριθεί στην ιστορία του θεσμού των Made in Greece Awards της ΕΛΑΜ, με τίτλους όπως του “Επώνυμου Ελληνικού Προϊόντος” που απονεμήθηκε στη Λουξ το 2017.

Ειδικότερα, λαμβάνοντας μέρος στον εποικοδομητικό διάλογο σχετικά με τις στρατηγικές των ελληνικών επιχειρήσεων για την ενίσχυση της εξωστρέφειάς τους και τη συμβολή τους στην προβολή του brand “Ελλάδα” στο εξωτερικό, ο Αντιπρόεδρος της Λουξ επεσήμανε ότι πλέον δεν έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια οικονομική κρίση αλλά νέα οικονομικά δεδομένα τονίζοντας παράλληλα τη σημασία της χρηστής διοίκησης, της λιτής διαχείρισης, της ακριβής μέτρησης και της γνώσης του κόστους για την εταιρεία.

Επιπλέον, αναφέρθηκε στη μοναδική ταυτότητα, την ποιότητα και τη διαφοροποίηση των αναψυκτικών λουξ ως του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της εταιρείας εντός και εκτός συνόρων.

Επιπλέον, με παρουσία σημαντικών Ακαδημαϊκών, αλλά και εκπροσώπων του ελληνικού επιχειρείν, η γόνιμη συζήτηση προσανατολίστηκε και στην ανάγκη καθιέρωσης ενός νέου παραγωγικού και αναπτυξιακού μοντέλου για τη χώρα, με αφορμή την οποία ο κ. Μαρλαφέκας υπογράμμισε την αξία των ελληνικών προϊόντων υψηλής ποιότητας και διαφοροποίησης για τη σταθεροποίηση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και την εθνική ανασυγκρότηση, υπενθυμίζοντας το πολύτιμο έργο της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

Η Πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, της οποίας ιδρυτικό Μέλος είναι η Λουξ, έχει στόχο την προώθηση της ελληνικής επιχειρηματικότητας ως του μόνου αξιόπιστου Μηχανισμού παραγωγής εθνικού πλούτου.

 

 

Από αριστερά προς τα δεξιά παρουσιάζονται: ο κ. Σκόρδας Αθανάσιος, Πρόεδρος στα Ιχθυοτροφεία Σελόντα ΑΕΓΕ, η κ. Αλεξάνδρα Πίττα-Χαζάπη, Διευθύνουσα Σύμβουλος στην Αττική Μελισσοκομική Αλέξανδρος Πίττας ΑΕΒΕ, ο κ. Παπαθανασίου Μάριος, Εμπορικός Διευθυντής της Γιώτης Α.Ε., ο κ. Πλάτων Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος της Λουξ, ο κ. Μπαλτάς Γεώργιος, Καθηγητής και Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μέλος του ΔΣ ΕΛ.Α.Μ, ο κ. Τζώρτζης Κανακάρης Γενικός Διευθυντής της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης Α.Ε. και ο κ. Θεοδωρίδης Προκόπης Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Πατρών, Γενικός Γραμματέας ΕΛ.Α.Μ και συντονιστής του πάνελ.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Αγορά