Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: "Δεν θα λυθεί το κυκλοφοριακό στον κόμβο Κουρτέση με την αντιδρόμηση" -Δύσπιστοι οι κάτοικοι

Πάτρα: "Δεν θα λυθεί το κυκλοφοριακ...

Συζητήσεις προκάλεσε το ρεπορτάζ του thebest.gr

Δεν πείθονται οι κάτοικοι της περιοχής κοντά στην οδό Κανακάρη αλλά και οι διερχόμενοι οδηγοί ότι το κυκλοφοριακό πρόβλημα που έχει προκληθεί στον κόμβο Κουρτέση, μετά την παράδοση της Μικρής Περιμετρικής της Πάτρας μπορεί να αντιμετωπιστεί όταν θα ολοκληρωθεί η αντιδρόμηση των οδών Κανακάρη και Κορίνθου. Το thebest.gr ανέδειξε το θέμα με σχετικό του ρεπορτάζ στις 26 Νοεμβρίου η απάντηση όμως ότι τα προβλήματα θα διορθωθούν με τις αντιδρομήσεις προκάλεσε νέες αντιδράσεις και προβληματισμό σε μερίδα συμπολιτών.

Με αφορμή το συγκεκριμένο ρεπορτάζ επικοινώνησε μαζί μας το μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής Κατοίκων των οδών Κανακάρη και Κορίνθου, Δημήτρης Δημητρόπουλος ο οποίος εξέφρασε την εκτίμηση, ότι όλοι οι περίοικοι, η πλειοψηφία των Δημοτών της πόλης εντόπισαν τα προβλήματα που δημιούργησε στην περιοχή ο «κόμβος-έκτρωμαα», όπως τον χαρακτηρίζουν, την επιβάρυνση στην «Ποιότητα Ζωής των Κατοίκων»  για την οποία όλοι μιλάνε σήμερα και οι αρχές να πράττουν το αντίθετο.

Ειδικά τα προβλήματα που εντοπίστηκαν κατά την παράδοση του κόμβου είναι:

Α) αφαίρεση ενός φωτεινού σηματοδότη, αφαίρεση μιας διάβασης πεζών (προς Ζαβλάνι), με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια και την «Ποιότητα Ζωής» των εκεί διαμενόντων κατοίκων. Η αφαίρεση ενός φωτεινού σηματοδότη, σημαίνει πως σε μια απόσταση πεντακοσίων μέτρων (500), σε πυκνοκατοικημένη περιοχή, δεν υπάρχει άλλο φανάρι στην είσοδο της πόλης από την Εθνική οδό, μέχρι κάτω στην οδό Αγ. Σοφίας.

Μάλλον κάποιοι έχουμε ξεχάσει πως οι πόλεις πρώτα κατοικήθηκαν από τους κατοίκους της και μετά είχαμε την μεγάλη επέλαση του Ι.Χ. Μάλλον κάποιοι έχουν ξεχάσει πως οι διαβάσεις για τους πεζούς αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητας, της ασφαλής κυκλοφορία τους σε μια ευρωπαϊκή πόλη.

Β) απώλεια αρκετών δεκάδων θέσεων Parking, χωρίς να αναπληρωθούν πουθενά μέχρι σήμερα. Μην ξεχνούμε πως το Ι. Χ. δεν είναι μόνο μέσο για βόλτα, για ταξίδια αναψυχής  κ.τ.λ., μα τις περισσότερες φορές είναι εργαλείο δουλειάς.

Πιο συγκεκριμένα και αναφορικά με το τι συμβαίνει με την είσοδο των οχημάτων στον κόμβο που θέλουν να εισέλθουν στην Μικρή Περιμετρική το μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής των συμπολιτών επισημαίνει μεταξύ άλλων τα παρακάτω:

-Πράγματι στο σημείο που συναντάται η οδός με την οδό Κορίνθου και υπάρχει φανάρι δημιουργείται μεγάλο κυκλοφοριακό κομφούζιο, (ο καθένας μπορεί να το επαληθεύσει), πολλά λεπτά αναμονής, λόγω του ελαχίστου χρόνο που δίνει το φανάρι (περνούν μόνο έξη Ι.Χ. την φορά προς την Μ. Περιμετρική).

Παράλληλα θέτει μια σειρά ερωτημάτων προς τους αρμόδιους φορείς όπως:

-Όταν η Μ. Περιμετρική κατασκευάστηκε για να διευκολύνει τους κατοίκους, να διασχίσουν την πόλη πιο γρήγορα, να λύσει το Κυκλοφοριακό του κέντρου, γιατί δεν δίνεται τώρα περισσότερος χρόνος στους οδηγούς που θέλουν να μπουν σε αυτή ή μήπως το αφήνουν για να μας πείσουν τελικά πως η αντιδρόμηση της οδού Κανακάρη είναι αναγκαία;

-Πως είναι δυνατόν οι απλοί δημότες της πόλης μας, να επισημαίνουν, να καταγράφουν ένα σοβαρό πρόβλημα που υπάρχει ήδη στον κόμβο Κουρτέση και οι υπεύθυνοι να περιμένουν το «μάννα εξ ουρανού» για να το λύσουν, να συγχρονίσουν δηλ. τώρα το φανάρι;

-Πως είναι δυνατόν να εξάγουν τώρα συμπεράσματα για τον αριθμό οχημάτων που επιλέγουν να διασχίζουν την Μ. Περιμετρική, όταν δυσκολεύουν την πρόσβαση των οδηγών σε αυτή;

-Μα πριν λίγους μήνες δεν μας ανακοίνωσε η Περιφέρεια, πως προσέλαβε ένα Συγκοινωνιολόγο για να μελετήσει τα προβλήματα που έχει η Μικρή Περιμετρική, και οι δύο κόμβοι;

-Για τον κόμβο Κουρτέση, για τα σοβαρά προβλήματα που έχει και ειδικά για την ασφαλή διάβαση των Κατοίκων, την ασφαλή διάβαση την μαθητών του μεγάλου Σχολικού Συγκροτήματος που υπάρχει εκεί, ερωτάμε πότε θα μας κάνει την χάρη για να ασχοληθεί;

-Περαιτέρω δε εάν η απάντηση της Δημοτικής Αρχής και της Περιφέρειας είναι όπως γράφετε στο άρθρο σας, (πως θα ομαλοποιηθεί η κίνηση σε αυτό το σημείο μετά την προβλεπόμενη αντιδρόμηση της οδού Κανακάρη), ρωτάμε, μιλάμε σοβαρά ή παίζουμε την κολοκυθιά;

Ενημερώνω πως στην διασταύρωση της οδού που μπαίνε στον κόμβο και στρίβουμε αριστερά προς την Μ. Περιμετρική  με την οδό Κορίνθου, το φανάρι θα παραμείνει λόγω του ότι έχουν προγραμματίσει οι Αρχές της πόλης να γίνει ΔΙΠΛΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΟΎ ΑΓ. ΣΟΦΙΑΣ, δηλ. άνοδος και κάθοδος.

-Πως λοιπόν θα ομαλοποιηθεί η κίνηση σε αυτή την διασταύρωση, όταν θα έχουνε εκεί πραγματικούς δύο (2) χρόνους του φωτεινού σηματοδότη και θα κόβετε πάλι η κίνηση των τροχοφόρων στην αντιδρομημένη οδό Κορίνθου, (είσοδο προς την πόλη), και την άνοδο -  έξοδο της οδού Αγ. Σοφίας;

-Τελικά πότε θα μπει ένα τέλος στις λανθασμένες απαντήσεις που έχουμε από την Δημοτική Αρχή και την Περιφέρεια και να αρχίσουν να συνομιλούν σοβαρά με τους κατοίκους της πόλης για την επίλυση των προβλημάτων της, όταν οι συνδημότες της βλέπουν τα πράγματα στην πραγματικότητα και όχι μέσα από σχέδια, προγραμματισμούς του περασμένου αιώνα που τα βλέπουν οι Υπηρεσιακοί Παράγοντες;

Παράλληλα ο κ. Δημητρόπουλος κάνεις τρεις τελευταίες επισημάνσεις:

Α) Κατηγορήθηκε, όπως σημειώνει, η Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων για την αιτιολογημένη πρόταση της για την ΜΗ ΑΝΤΙΔΡΟΜΗΣΗ των οδών Κανακάρη & Κορίνθου, πως αντέδρασε πολύ καθυστερημένα για τα προβλήματα που παρουσιάζουν οι οδοί.

«Μα γιατί η Δημοτική Αρχή τώρα πηγαίνει τώρα χέρι, χέρι με τους Κατοίκους, Περιοίκους για τα προβλήματα που παρουσιάζει ο κόμβος Ταμπαχάνων και ζητά τώρα να γίνει Κυκλικός κόμβος, δηλ. πριν δεν είχε δει, δεν το είχε καταθέσει ως  πρόβλημα;

Δηλ. η εκεί καθυστερημένη αντίδραση (πολύ σωστή και αιτιολογημένη των Κατοίκων) δεν είναι εκπρόθεσμη, ενώ η δικιά μας αντίδραση για την ΜΗ ΑΝΤΙΔΡΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΚΑΝΑΚΑΡΗ & ΚΟΡΙΝΘΟΥ, είναι εκπρόθεσμη, είναι εκτός χρονοδιαγράμματος; «Μα γιατί τέτοια αλλοπρόσαλλη τακτική;», διερωτάται.

Β) Η διανοιχθείσα πλέον οδός Κανακάρη, στην διασταύρωση με την οδό Γκότση μετά από κάθε νεροπομπή  γεμίζει από λάσπες, πέτρες, κλαδιά κ.τ.λ, δηλ. δρόμο  που θέλουν να το κάνουν κύρια έξοδο της πόλης από το κέντρο (δρόμος που έγινε με χρήματα από την Ενωμένη Ευρώπη που ανήκουμε) και όπου μετά από παρέμβαση της Δημοτικής Αρχής κατασκευάστηκε ημιυπόγειο πεζοδρόμιο, το οποίο ούτε ο υγιής κάτοικος δεν μπορεί να το περπατήσει. Και δε είναι τα μόνα επικίνδυνα σημεία.

Γ) Τι θα γίνει με τα «Φανάρια της Υπομονής» στο κέντρο της πόλης όταν μετά τις αντιδρομήσεις θα έχει δυσκολευτεί κατά πολύ η έξοδος (Κανακάρη) και θα έχει διευκολυνθεί η είσοδος αφού η οδός Κορίνθου θα γίνει προέκταση της νέας Εθνικής οδού;

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις