Πόσα χρήματα εξοικονομούν οι καταναλωτές σε είδη πρώτης ανάγκης από τις προσφορές και τις εκπτώσεις - Τι προκύπτει από έρευνα του ΣΕΒ

Αγορά

1 στους 3 καταναλωτές αγοράζει βάσει προσφορών και όχι μάρκας

21/07/2018 15:00

Μοιραστείτε το άρθρο:


Διαβάστε ακόμα
Νέο όχι από το δικαστήριο της Αδριανούπολης για την απελευθέρωσή των Ελλήνων στρατιωτικών
Διαβάστε επίσης
Πάτρα: Λουκέτο και σε άλλο κεντρικό περίπτερο της πόληςΣτο πάνω μέρος της πλ. Όλγας & Κολοκοτρώνη
Πάτρα: Λουκέτο και σε άλλο κεντρικό περίπτερο της πόλης
Πόσα χρήματα εξοικονομούν οι καταναλωτές σε είδη πρώτης ανάγκης από τις προσφορές και τις εκπτώσεις - Τι προκύπτει από έρευνα του ΣΕΒ  1 στους 3 καταναλωτές αγοράζει βάσει προσφορών και όχι μάρκας
 

Περισσότερα από 300 ευρώ ετησίως εξοικονομούν οι καταναλωτές από τις προσφορές και εκπτώσεις στα σούπερ - μάρκετ, οι οποίες έχουν οδηγήσει σε μείωση της μέσης τιμής στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων, ενώ σε άλλες που έχουν πληγεί από φορολογία έχουν «συγκρατήσει» την επιβάρυνση.

Αυτό αναφέρεται σε ανάλυση του ΣΕΒ για τις προσφορές και προωθητικές ενέργειες προς τις οποίες στράφηκαν οι επιχειρήσεις προκειμένου όπως επισημαίνεται να συγκρατήσουν μερίδια αγοράς, να μετριάσουν την υποχώρηση των πωλήσεων και να προσελκύσουν νέους πελάτες, δίνοντάς τους ταυτόχρονα τη δυνατότητα να δοκιμάσουν νέα προϊόντα.

Σύμφωνα με την έρευνα, σε κλάδους όπως το οργανωμένο λιανεμπόριο, η παροχή προσφορών και προωθητικών ενεργειών έχουν εδραιωθεί ως το βασικότερο στοιχείο του ανταγωνισμού ενώ από την πλευρά των καταναλωτών διαπιστώνονται σημαντικές αλλαγές στη συμπεριφορά.

Όπως το γεγονός ότι τουλάχιστον 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι πάντοτε αναζητούν τις προσφορές στις αγορές τους, σχεδόν 1 στους 3 καταναλωτές αγοράζει βάσει προσφορών και όχι μάρκας, ενώ υπάρχει αύξηση κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες (από 42% το 2015 σε 51% το 2017) όσων δηλώνουν ότι περιμένουν κάποια προϊόντα να βγουν σε προσφορά για να τα αγοράσουν και δεν τα αγοράζουν σε κανονική τιμή, δηλαδή προγραμματίζουν τις αγορές τους βάσει προσφορών.

Επίσης, ένα ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό (63%) δηλώνει ότι οι προσφορές και εκπτώσεις αποτελούν τον κύριο λόγο επιλογής του καταστήματος που θα επισκεφθεί.

ΑΠΕ ΜΠΕ

 

Το thebest.gr δεν υιοθετεί κατ' ανάγκην, τα σχόλια των αναγνωστών και σε περιπτώσεις υβριστικών, χυδαίων και ανακριβών πληροφοριών θα τα διαγράφει.

Δημοσιεύτηκε: 21/07/2018 15:00

Τυπώθηκε: 16/02/2019 02:03

Από: www.thebest.gr/news/index/viewStory/493954

thebest.gr © 2019






κλείσιμο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αποκαλυπτήρια για το Moxy Hotel - πρώην MOREAS στην Πάτρα - Βγήκαν οι σκαλωσιές και τα πετάσματα - ΦΩΤΟ Αποκαλυπτήρια για το Moxy Hotel - πρώην MOREAS στην Πάτρα - Βγήκαν οι σκαλωσιές και τα πετάσματα - ΦΩΤΟ
Πάτρα: Λουκέτο και σε άλλο κεντρικό περίπτερο της πόλης Πάτρα: Λουκέτο και σε άλλο κεντρικό περίπτερο της πόλης
Τελειώνει η ανακατασκευή του πρώην Μορέας - Νυχθημερόν εργασίες για το εσωτερικό πλέον του νέου ξενοδοχείου Moxy- ΦΩΤΟ Τελειώνει η ανακατασκευή του πρώην Μορέας - Νυχθημερόν εργασίες για το εσωτερικό πλέον του νέου ξενοδοχείου Moxy- ΦΩΤΟ
Πάτρα: "Έφυγε" από τη ζωή ο γνωστός υαλοπώλης Παναγιώτης Τηλεμ. Κανελλόπουλος Πάτρα: "Έφυγε" από τη ζωή ο γνωστός υαλοπώλης Παναγιώτης Τηλεμ. Κανελλόπουλος
H ηθοποιός Τζούλια Μπάρκα, μετά το εγκεφαλικό, δίνει μάχη με τον καρκίνο- ΒΙΝΤΕΟ H ηθοποιός Τζούλια Μπάρκα, μετά το εγκεφαλικό, δίνει μάχη με τον καρκίνο- ΒΙΝΤΕΟ
Πάτρα: Συναγερμός για το… μουχλιασμένο φαί που μύριζε «ύποπτα» Πάτρα: Συναγερμός για το… μουχλιασμένο φαί που μύριζε «ύποπτα»
Πάτρα: Θλίψη για τον θάνατο της Νικολίτσας Παναγοπούλου Πάτρα: Θλίψη για τον θάνατο της Νικολίτσας Παναγοπούλου
Αναστάτωση στην Παπαφλέσσα - Πέρασε με μηχανή κάτω από τις μπάρες και ακούμπησε ξυστά στον προαστιακό της Πάτρας Αναστάτωση στην Παπαφλέσσα - Πέρασε με μηχανή κάτω από τις μπάρες και ακούμπησε ξυστά στον προαστιακό της Πάτρας
Το τρίτο της Πατρινό εγγόνι απέκτησε η ηθοποιός Κατερίνα Διδασκάλου- Βρίσκεται δίπλα του από την πρώτη στιγμή Το τρίτο της Πατρινό εγγόνι απέκτησε η ηθοποιός Κατερίνα Διδασκάλου- Βρίσκεται δίπλα του από την πρώτη στιγμή