Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΠΟΨΕΙΣ

/

Ποια είναι η πραγματική εικόνα για τα δημοτικά σχολεία της Πάτρας το 2017;

Ποια είναι η πραγματική εικόνα για τα δη...

Του Κωνσταντίνου Γιαννόπουλου , Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας

 

Είναι άραγε αυτή που παρουσιάζουν συχνά-πυκνά διάφορες ανακοινώσεις και τα δημοσιεύματα του αιρετού και Προέδρου του Συλλόγου; Μια εικόνα που επιχειρεί να πείσει τόσο την τοπική εκπαιδευτική κοινότητα όσο και την ευρύτερη κοινωνία πως γίνεται συστηματική απαξίωση του ρόλου του Ολοήμερου σχολείου ή πως εσκεμμένα (αλλά μόνο στην Αχαΐα!) σκοπίμως δεν προσλαμβάνεται ο αναγκαίος αριθμός αναπληρωτών εκπαιδευτικών που απαιτούνται. Για το λόγο αυτό μάλιστα είναι υπόλογοι τόσο ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όσο και ο ίδιος ο Περιφερειακός Διευθυντής που ελέγχονται ότι κινούνται  από αλλότρια προς την εκπαίδευση συμφέροντα.

Στα ίδια δημοσιεύματα και ανακοινώσεις ισχυρίζονται, άλλοτε άμεσα άλλοτε έμμεσα, πως στο πρόσφατο παρελθόν – που κυβερνούσαν οι πολιτικοί τους εκφραστές -είχαν πληθώρα αναπληρωτών, μέχρι και …αποθέματα! (Συμφωνούν άραγε όλοι και όλες οι παρατάξεις με αυτή την προσέγγιση;) Τώρα, αν αυτό επηρεάζει την σύνταξη ενός απόμαχου ή τα όποια περιθώρια σε μια χρεωκοπημένη χώρα να φροντίσει τους αδύναμους, αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Όπως έχει μάθει ο καθένας!

Θα ήταν εύκολο να παραθέσω στοιχεία που να τεκμηριώνουν την εσκεμμένη παραπλάνηση και την επιλεκτική χρήση στοιχείων. Όπως για παράδειγμα ότι η πολιτεία δίνει το θεσμικό δικαίωμα στα Ολοήμερα, με επιλογή των γονέων, να λειτουργούν μέχρι τις 15.00. Αυτό σημαίνει ότι υπολειτουργούν; Ελπίζω να μη χρειαστεί να επανέλθουμε σε μια τέτοιου είδους αντιπαράθεση.

Είναι άδικο, επειδή κάποιοι «βασανίζουν» ηθελημένα την πραγματικότητα να αμαυρώνονται οι προσπάθειες του αγωνιζόμενου κλάδου των δασκάλων και νηπιαγωγών για τη βελτίωση των όρων εργασίας. Δεν θα ισχυριστούμε, απαντώντας με στρέβλωση στην παραποίηση, πως  «όλα βαίνουν καλώς». Αντίθετα, θέλει εργασία επίμονη και πολύωρη η διαχείριση της σημερινής κατάστασης. Θέλει συνεργασία και κοινή συμπόρευση, έτσι όπως μπορεί να προκύψει και μέσα από την κριτική. Πρέπει να ενεργοποιήσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να ξεφύγουμε από τον ασφυκτικό κλοιό που βρισκόμαστε. Δεν περισσεύει κανείς!

Ας εκτιμήσουν, με βάση την πείρα τους και την καθημερινότητά τους οι εκπαιδευτικοί. Τίποτα δεν έχει γίνει το τελευταίο διάστημα; Είδηση αποτελεί μόνο η καθυστέρηση των προσλήψεων;

Μια σειρά ζητήματα όπως:

-          Η κάλυψη των αναγκών στην ειδική αγωγή

-          Ο νέος τρόπος λειτουργίας του ολιγοθέσιου δημοτικού, με ειδικότητες όπου αυτό είναι δυνατό

-          Η  δυνατότητα να λειτουργήσουν ολοήμερα ολιγοθέσια

-          Η ρύθμιση του ωραρίου των συναδέλφων νηπιαγωγών

-          Το νέο ΠΔ για τη λειτουργία των δημοτικών και νηπιαγωγείων που αν μη τι άλλο περιέχει ρυθμίσεις που αποτελούσαν θέσεις – διεκδικήσεις του κλάδου

 

Για όλα αυτά ούτε μία λέξη;

Για αυτά και τόσα ακόμα που πρέπει να γίνουν πότε θα μιλήσουμε; Όταν θα έρθουν και οι τελευταίοι διορισμοί αναπληρωτών ειδικοτήτων και συμπληρωθούν οι απαιτούμενες ώρες, τι θα λέμε έπειτα;

Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να γίνουν επιτέλους μόνιμοι διορισμοί. Όταν θα μας ζητηθεί η βοήθειά μας, έχουμε να κάνουμε προτάσεις;

 

 

 

Ο ΠΕΡΙΦ/ΚΟΣ Δ/ΝΤΗΣ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.

Απόψεις