Κοινωνία

Νέα ανακάλυψη

06/11/2017 14:38

Μοιραστείτε το άρθρο:

Διαβάστε επίσης
Πάτρα: Θλίψη για τον θάνατο του γιατρού Γιάννη ΜουτούσηΕίχε διατελέσει Διευθυντής της Υγειονομικής Μονάδας ΙΚΑ
Πάτρα: Θλίψη για τον θάνατο του γιατρού Γιάννη Μουτούση
Συγκίνηση στην κηδεία του δημοσιογράφου Θοδωρή Μιχόπουλου – Συντετριμμένοι Τσίπρας και Τσακαλώτος – ΔΕΙΤΕ ΝΕΕΣ ΦΩΤΟ   Ο δημοσιογράφος είχε γεννηθεί στην Πάτρα
Πυροβόλησε και τραυμάτισε 21χρονο σε στάνη - Στο νοσοκομείο του Ρίου σε σοβαρή κατάσταση ο νεαρόςΑνθρωποκυνηγητό για τη σύλληψη του 54χρονου δράστη
Αστρονόμοι με επικεφαλής μια Ελληνίδα ανακάλυψαν οκτώ σπάνιους γαλαξίες με σχήμα πούρου - ΒΙΝΤΕΟ Νέα ανακάλυψη

Οι περισσότεροι γαλαξίες στο σύμπαν είναι ελλειπτικοί ή σπειροειδείς, υπάρχουν όμως και μερικοί πολύ πιο σπάνιοι, που έχουν σχήμα πούρου ή αδραχτιού. Έως τώρα είχαν βρεθεί μόνο 12 τέτοιοι, αλλά μια ομάδα αστρονόμων με επικεφαλής μια Ελληνίδα του εξωτερικού ανακάλυψαν άλλους οκτώ, ανεβάζοντας πλέον σε 20 το συνολικό αριθμό τους.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Αθανασία Τάτση, μεταδιδακτορική ερευνήτρια του Ινστιτούτου Αστρονομίας Μαξ Πλανκ στη Χαϊδελβέργη της Γερμανίας, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αστρονομίας και αστροφυσικής "Astronomy & Astrophysics".

Η ανακάλυψη ακόμη οκτώ «πούρων», που περιστρέφονται σαν αδράχτια γύρω από τον επιμήκη άξονά τους, δείχνει ότι το εν λόγω είδος γαλαξιών είναι λιγότερο σπάνιο από ό,τι νόμιζαν έως τώρα οι αστρονόμοι.

Τα νέα ευρήματα επέτρεψαν στους επιστήμονες να δημιουργήσουν ένα νέο μοντέλο για το πώς πιθανώς δημιουργήθηκαν αυτοί οι ασυνήθιστοι γαλαξίες, μάλλον από μια ειδικού τύπου συγχώνευση δύο σπειροειδών γαλαξιών που προϋπήρχαν.

Σχετικό βίντεο υπάρχει στο YouTube στη διεύθυνση:www.youtube.com/watch?v=G7Iml_QHe-

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το thebest.gr δεν υιοθετεί κατ' ανάγκην, τα σχόλια των αναγνωστών και σε περιπτώσεις υβριστικών, χυδαίων και ανακριβών πληροφοριών θα τα διαγράφει.

Δημοσιεύτηκε: 06/11/2017 14:38