Κοινωνία

Νέα ανακάλυψη

06/11/2017 14:38

Μοιραστείτε το άρθρο:

Διαβάστε επίσης
Πάτρα: Νεκρή γνωστή συμπολίτισσα μέσα στο διαμέρισμά της -Εγκληματική ενέργεια "βλέπει" η Ασφάλεια- ΔΕΙΤΕ τι λέει στο thebest.gr η ιατροδικαστής Η Αστυνομία ερευνά όλα τα ενδεχόμενα
"Εφυγε" η πατρινή Νέλλη Βουτσινά, μόλις στα 50 χρόνια τηςΔιαβάστε περισσότερα
"Εφυγε" η πατρινή Νέλλη Βουτσινά, μόλις στα 50 χρόνια της
Σωκράτης Κόκκαλης Jr: Ο χαμός του γελαστού παιδιού σκόρπισε ανείπωτη θλίψη Τεράστιο σοκ για την οικογένεια του
Σωκράτης Κόκκαλης Jr: Ο χαμός του γελαστού παιδιού σκόρπισε ανείπωτη θλίψη
Αστρονόμοι με επικεφαλής μια Ελληνίδα ανακάλυψαν οκτώ σπάνιους γαλαξίες με σχήμα πούρου - ΒΙΝΤΕΟ Νέα ανακάλυψη

Οι περισσότεροι γαλαξίες στο σύμπαν είναι ελλειπτικοί ή σπειροειδείς, υπάρχουν όμως και μερικοί πολύ πιο σπάνιοι, που έχουν σχήμα πούρου ή αδραχτιού. Έως τώρα είχαν βρεθεί μόνο 12 τέτοιοι, αλλά μια ομάδα αστρονόμων με επικεφαλής μια Ελληνίδα του εξωτερικού ανακάλυψαν άλλους οκτώ, ανεβάζοντας πλέον σε 20 το συνολικό αριθμό τους.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Αθανασία Τάτση, μεταδιδακτορική ερευνήτρια του Ινστιτούτου Αστρονομίας Μαξ Πλανκ στη Χαϊδελβέργη της Γερμανίας, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αστρονομίας και αστροφυσικής "Astronomy & Astrophysics".

Η ανακάλυψη ακόμη οκτώ «πούρων», που περιστρέφονται σαν αδράχτια γύρω από τον επιμήκη άξονά τους, δείχνει ότι το εν λόγω είδος γαλαξιών είναι λιγότερο σπάνιο από ό,τι νόμιζαν έως τώρα οι αστρονόμοι.

Τα νέα ευρήματα επέτρεψαν στους επιστήμονες να δημιουργήσουν ένα νέο μοντέλο για το πώς πιθανώς δημιουργήθηκαν αυτοί οι ασυνήθιστοι γαλαξίες, μάλλον από μια ειδικού τύπου συγχώνευση δύο σπειροειδών γαλαξιών που προϋπήρχαν.

Σχετικό βίντεο υπάρχει στο YouTube στη διεύθυνση:www.youtube.com/watch?v=G7Iml_QHe-

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το thebest.gr δεν υιοθετεί κατ' ανάγκην, τα σχόλια των αναγνωστών και σε περιπτώσεις υβριστικών, χυδαίων και ανακριβών πληροφοριών θα τα διαγράφει.

Δημοσιεύτηκε: 06/11/2017 14:38