Κοινωνία

Νέα ανακάλυψη

06/11/2017 14:38

Μοιραστείτε το άρθρο:

Διαβάστε επίσης
Σε εξέλιξη η δημιουργία του κυκλώνα "Ζήνων"! Πότε θα «επισκεφθεί» τη Δυτική Ελλάδα - Δορυφορική εικόνα από τη NASAΚλειστά αύριο τα σχολεία σε Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά και Ιθάκη
Πάτρα: Πεδίο μάχης το κέντρο- Αναρχικοί πέταξαν μολότοφ, άναψαν φωτιές σε κάδους κι έσπασαν βιτρίνες- Προσαγωγές υπόπτων- ΝΕΕΣ ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟΑναστάτωσαν με τη δράση τους την πόλη
Η νύχτα αποκάλυψε την καταστροφή... Δείτε από που... "ξέθαψαν" το λεωφορείο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαϊας όταν άντλησαν τα λασπόνερα... ΦΩΤΟΕφιαλτικές εικόνες στην Αττική
Αστρονόμοι με επικεφαλής μια Ελληνίδα ανακάλυψαν οκτώ σπάνιους γαλαξίες με σχήμα πούρου - ΒΙΝΤΕΟ Νέα ανακάλυψη

Οι περισσότεροι γαλαξίες στο σύμπαν είναι ελλειπτικοί ή σπειροειδείς, υπάρχουν όμως και μερικοί πολύ πιο σπάνιοι, που έχουν σχήμα πούρου ή αδραχτιού. Έως τώρα είχαν βρεθεί μόνο 12 τέτοιοι, αλλά μια ομάδα αστρονόμων με επικεφαλής μια Ελληνίδα του εξωτερικού ανακάλυψαν άλλους οκτώ, ανεβάζοντας πλέον σε 20 το συνολικό αριθμό τους.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Αθανασία Τάτση, μεταδιδακτορική ερευνήτρια του Ινστιτούτου Αστρονομίας Μαξ Πλανκ στη Χαϊδελβέργη της Γερμανίας, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αστρονομίας και αστροφυσικής "Astronomy & Astrophysics".

Η ανακάλυψη ακόμη οκτώ «πούρων», που περιστρέφονται σαν αδράχτια γύρω από τον επιμήκη άξονά τους, δείχνει ότι το εν λόγω είδος γαλαξιών είναι λιγότερο σπάνιο από ό,τι νόμιζαν έως τώρα οι αστρονόμοι.

Τα νέα ευρήματα επέτρεψαν στους επιστήμονες να δημιουργήσουν ένα νέο μοντέλο για το πώς πιθανώς δημιουργήθηκαν αυτοί οι ασυνήθιστοι γαλαξίες, μάλλον από μια ειδικού τύπου συγχώνευση δύο σπειροειδών γαλαξιών που προϋπήρχαν.

Σχετικό βίντεο υπάρχει στο YouTube στη διεύθυνση:www.youtube.com/watch?v=G7Iml_QHe-

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το thebest.gr δεν υιοθετεί κατ' ανάγκην, τα σχόλια των αναγνωστών και σε περιπτώσεις υβριστικών, χυδαίων και ανακριβών πληροφοριών θα τα διαγράφει.

Δημοσιεύτηκε: 06/11/2017 14:38

Τυπώθηκε: 17/11/2017 23:13

Από: www.thebest.gr/news/index/viewStory/460507

thebest.gr © 2017

κλείσιμο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Σε εξέλιξη η δημιουργία του κυκλώνα "Ζήνων"! Πότε θα «επισκεφθεί» τη Δυτική Ελλάδα - Δορυφορική εικόνα από τη NASA Σε εξέλιξη η δημιουργία του κυκλώνα "Ζήνων"! Πότε θα «επισκεφθεί» τη Δυτική Ελλάδα - Δορυφορική εικόνα από τη NASA
Πάτρα: Πεδίο μάχης το κέντρο- Αναρχικοί πέταξαν μολότοφ, άναψαν φωτιές σε κάδους κι έσπασαν βιτρίνες- Προσαγωγές υπόπτων- ΝΕΕΣ ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ Πάτρα: Πεδίο μάχης το κέντρο- Αναρχικοί πέταξαν μολότοφ, άναψαν φωτιές σε κάδους κι έσπασαν βιτρίνες- Προσαγωγές υπόπτων- ΝΕΕΣ ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ
Η νύχτα αποκάλυψε την καταστροφή... Δείτε από που... "ξέθαψαν" το λεωφορείο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαϊας όταν άντλησαν τα λασπόνερα... ΦΩΤΟ Η νύχτα αποκάλυψε την καταστροφή... Δείτε από που... "ξέθαψαν" το λεωφορείο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαϊας όταν άντλησαν τα λασπόνερα... ΦΩΤΟ
Πάτρα: Στο νοσοκομείο δυο γυναίκες μετά από επίθεση τοξικομανών - Τους άρπαξαν χρήματα για τη δόση τους Πάτρα: Στο νοσοκομείο δυο γυναίκες μετά από επίθεση τοξικομανών - Τους άρπαξαν χρήματα για τη δόση τους
Ξεκίνησε η αποζημίωση των επιβατών που κινδύνευσαν στο λεωφορείο του υπ. ΚΤΕΛ Αχαΐας που "πνίγηκε" στο Θριάσειο - Η Αριστέα Κανελλοπούλου μιλά για τις εφιαλτικές στιγμές-ΒΙΝΤΕΟ Ξεκίνησε η αποζημίωση των επιβατών που κινδύνευσαν στο λεωφορείο του υπ. ΚΤΕΛ Αχαΐας που "πνίγηκε" στο Θριάσειο - Η Αριστέα Κανελλοπούλου μιλά για τις εφιαλτικές στιγμές-ΒΙΝΤΕΟ
Πάτρα: Χαλάζι σε μέγεθος καρυδιού έριξε στην Οβρυά – Χαλαζόπτωση και στο Ρίο – ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ Πάτρα: Χαλάζι σε μέγεθος καρυδιού έριξε στην Οβρυά – Χαλαζόπτωση και στο Ρίο – ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ
Πάτρα: Κυκλοφορούσε χωρίς ταυτότητα 46 χρόνια! Πάτρα: Κυκλοφορούσε χωρίς ταυτότητα 46 χρόνια!
Θύματα και από τη Δυτική Ελλάδα στις πλημμύρες της Αττικής Θύματα και από τη Δυτική Ελλάδα στις πλημμύρες της Αττικής