Κοινωνία

Νέα ανακάλυψη

06/11/2017 14:38

Μοιραστείτε το άρθρο:

Διαβάστε επίσης
Αντιδήμαρχος Πατρέων προς Νικολόπουλο: "Είσαι Θεομπαίχτης, ντροπή σου"- Σκληρή απάντηση από τον βουλευτήΑφορμή το σπίτι του Δημάρχου στα Αραχωβίτικα
Πάτρα: Έφυγε από τη ζωή ο τεχνικός του ΟΤΕ Ηρακλής Παπαθανασόπουλος – Είχε χάσει το γιο του προ 10ετίας Σε ηλικία 65 ετών
Απίστευτη πατρινή πατέντα! Έβαλαν μαξιλάρια στο μπαλκόνι για να μην χτυπούν οι περαστικοί – ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΣτην οδό Ερενστρώλε
Αστρονόμοι με επικεφαλής μια Ελληνίδα ανακάλυψαν οκτώ σπάνιους γαλαξίες με σχήμα πούρου - ΒΙΝΤΕΟ Νέα ανακάλυψη

Οι περισσότεροι γαλαξίες στο σύμπαν είναι ελλειπτικοί ή σπειροειδείς, υπάρχουν όμως και μερικοί πολύ πιο σπάνιοι, που έχουν σχήμα πούρου ή αδραχτιού. Έως τώρα είχαν βρεθεί μόνο 12 τέτοιοι, αλλά μια ομάδα αστρονόμων με επικεφαλής μια Ελληνίδα του εξωτερικού ανακάλυψαν άλλους οκτώ, ανεβάζοντας πλέον σε 20 το συνολικό αριθμό τους.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Αθανασία Τάτση, μεταδιδακτορική ερευνήτρια του Ινστιτούτου Αστρονομίας Μαξ Πλανκ στη Χαϊδελβέργη της Γερμανίας, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αστρονομίας και αστροφυσικής "Astronomy & Astrophysics".

Η ανακάλυψη ακόμη οκτώ «πούρων», που περιστρέφονται σαν αδράχτια γύρω από τον επιμήκη άξονά τους, δείχνει ότι το εν λόγω είδος γαλαξιών είναι λιγότερο σπάνιο από ό,τι νόμιζαν έως τώρα οι αστρονόμοι.

Τα νέα ευρήματα επέτρεψαν στους επιστήμονες να δημιουργήσουν ένα νέο μοντέλο για το πώς πιθανώς δημιουργήθηκαν αυτοί οι ασυνήθιστοι γαλαξίες, μάλλον από μια ειδικού τύπου συγχώνευση δύο σπειροειδών γαλαξιών που προϋπήρχαν.

Σχετικό βίντεο υπάρχει στο YouTube στη διεύθυνση:www.youtube.com/watch?v=G7Iml_QHe-

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το thebest.gr δεν υιοθετεί κατ' ανάγκην, τα σχόλια των αναγνωστών και σε περιπτώσεις υβριστικών, χυδαίων και ανακριβών πληροφοριών θα τα διαγράφει.

Δημοσιεύτηκε: 06/11/2017 14:38

Τυπώθηκε: 21/10/2018 09:29

Από: www.thebest.gr/news/index/viewStory/460507

thebest.gr © 2018

κλείσιμο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η δασκάλα από το Αγρίνιο που έπιασε στα 20 της το βελονάκι της γιαγιάς και έφτιαξε έναν κόσμο από...πλεκτό! Η Χριστίνα Υφαντή μιλάει στο thebest Η δασκάλα από το Αγρίνιο που έπιασε στα 20 της το βελονάκι της γιαγιάς και έφτιαξε έναν κόσμο από...πλεκτό! Η Χριστίνα Υφαντή μιλάει στο thebest
Αντιδήμαρχος Πατρέων προς Νικολόπουλο: "Είσαι Θεομπαίχτης, ντροπή σου"- Σκληρή απάντηση από τον βουλευτή Αντιδήμαρχος Πατρέων προς Νικολόπουλο: "Είσαι Θεομπαίχτης, ντροπή σου"- Σκληρή απάντηση από τον βουλευτή
Πάτρα: Έφυγε από τη ζωή ο τεχνικός του ΟΤΕ Ηρακλής Παπαθανασόπουλος – Είχε χάσει το γιο του προ 10ετίας Πάτρα: Έφυγε από τη ζωή ο τεχνικός του ΟΤΕ Ηρακλής Παπαθανασόπουλος – Είχε χάσει το γιο του προ 10ετίας
Απίστευτη πατρινή πατέντα! Έβαλαν μαξιλάρια στο μπαλκόνι για να μην χτυπούν οι περαστικοί – ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ Απίστευτη πατρινή πατέντα! Έβαλαν μαξιλάρια στο μπαλκόνι για να μην χτυπούν οι περαστικοί – ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ
Σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας», ο 33χρονος που χτύπησε σε τροχαίο στη Βενιζέλου Σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας», ο 33χρονος που χτύπησε σε τροχαίο στη Βενιζέλου
Οι σημερινοί "τιμονιέρηδες" του "Τιτάνα" και η ιστορική οικογένεια, από την σύζυγο του Καραμανλή μέχρι τον γάμο του Τάκη Κανελλόπουλου με την Θέμη Οι σημερινοί "τιμονιέρηδες" του "Τιτάνα" και η ιστορική οικογένεια, από την σύζυγο του Καραμανλή μέχρι τον γάμο του Τάκη Κανελλόπουλου με την Θέμη
Έρχεται ο "Ορέστης"! Η νέα κακοκαιρία θα επηρεάσει την Ελλάδα με ισχυρές βροχές από τη Δευτέρα Έρχεται ο "Ορέστης"! Η νέα κακοκαιρία θα επηρεάσει την Ελλάδα με ισχυρές βροχές από τη Δευτέρα
Πάτρα: Κλειδώθηκε στο φλεγόμενο διαμέρισμα και βγήκε στο μπαλκόνι – Στο νοσοκομείο ο άνδρας - ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ Πάτρα: Κλειδώθηκε στο φλεγόμενο διαμέρισμα και βγήκε στο μπαλκόνι – Στο νοσοκομείο ο άνδρας - ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ
Πέθανε στο καθήκον υπαξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας Πέθανε στο καθήκον υπαξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας
Η μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της Apple και η σχέση της με την Πάτρα! Η μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της Apple και η σχέση της με την Πάτρα!