Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

Τα Χριστούγεννα η αλλαγή ταμπέλας του δικτύου της Μαρινόπουλος σε Σκλαβενίτη

Τα Χριστούγεννα  η αλλαγή ταμπέλας του δ...

Στοίχημα η επιστροφή των καταναλωτών, γεμίζουν τα ράφια

Τον Δεκέμβριο και πριν από τα Χριστούγεννα, αναμένεται η αλλαγή ταμπέλας του δικτύου της Μαρινόπουλος σε Σκλαβενίτη. Σύμφωνα με πηγές της αγοράς δεν αποκλείουν η αλλαγή σε κάποια καταστήματα, και δη στα 33 υπερμάρκετ, να γίνει ακόμα και εντός του έτους, φυσικά αφού πρώτα η Σκλαβενίτης λάβει το πράσινο φως από το δικαστήριο.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η κίνηση αυτή συνδέεται, υπό την προϋπόθεση πάντα ότι η απόφαση θα βγει στις αρχές Δεκεμβρίου, με την επιθυμία του επενδυτή να "πιάσει" την αγορά της περιόδου των Χριστουγέννων, κατά τη διάρκεια της οποίας πραγματοποιείται το 20% των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου.

Βέβαια, η "ανάσταση" του δικτύου της Μαρινόπουλος φαντάζει και είναι από μόνη της ένα δύσκολο εγχείρημα.

Γιατί, πέρα από τα 380 καταστήματα που αναμένεται να περάσουν στον έλεγχο της Υπεραγορές Σκλαβενίτης (100% θυγατρικής της Σκλαβενίτης), την αλλαγή ταμπέλας του δικτύου της Μαρινόπουλος σε Σκλαβενίτη και το γέμισμα των ραφιών της Μαρινόπουλος, αυτό που θα κρίνει την επόμενη ημέρα είναι η επιστροφή των καταναλωτών.

Σε ό,τι αφορά την τροφοδοσία των καταστημάτων του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος, αυτή έχει ξεκινήσει και εκτιμάται ότι μέσα στον Νοέμβριο θα έχει ολοκληρωθεί για το σύνολο του δικτύου.

Όσο για την επιστροφή των καταναλωτών πρόκειται για έναν εντελώς αστάθμητο παράγοντα, και αυτό γιατί οι καταναλωτές της Μαρινόπουλος αποτελούσαν από μόνοι τους μια ξεχωριστή κατηγορία. Είναι η μερίδα αυτή των καταναλωτών που ζει, αναπνέει και καταναλώνει με βάση τις προσφορές, οι οποίες έρχονταν εις γνώσιν τους μέσω φυλλαδίων, μπαράζ διαφημιστικών τηλεοπτικών σποτ και καταχωρίσεων και κουπονιών. Και αυτό, όταν η αλυσίδα Σκλαβενίτης, μέχρι στιγμής, δεν ακολουθεί επ' ουδενί αυτή την πολιτική...

Βέβαια, ελλείψει της Μαρινόπουλος και απουσίας τέτοιας εμπορικής πολιτικής, οι καταναλωτές το τελευταίο εξάμηνο "μεταφέρθηκαν" σε άλλα δίκτυα και "αναγκάστηκαν" να αλλάξουν τις συνήθειές τους. Κάτι που μπορεί να κάνουν πολύ εύκολα εκ νέου, αν το δίκτυο της νέας Μαρινόπουλος, δηλαδή υπό τη Σκλαβενίτης, τους δελεάσει.

Την ίδια ώρα, εν αναμονή των τελικών αποφάσεων από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών και την Επιτροπή Ανταγωνισμού βρίσκεται η διοίκηση της Σκλαβενίτης, ως στρατηγικός επενδυτής στο εγχείρημα διάσωσης της αλυσίδας Μαρινόπουλος.

Σημείο-"κλειδί", με βάση το business plan που έχει καταρτιστεί, αποτελεί η επιστροφή στην κανονικότητα των καταστημάτων. Αυτό προβλέπει ότι δεν θα ακολουθούνται πολιτικές εκπτώσεων και προσφορών χωρίς την αντίστοιχη χρηματοδότησή τους από τους προμηθευτές. Άλλωστε, η αύξηση του κύκλου εργασιών αναμένεται να επιτευχθεί μέσω της διαδικασίας αναπλήρωσης του αποθέματος στα καταστήματα του νέου ομίλου, ενώ παράλληλα θα πραγματοποιείται και το επενδυτικό σχέδιο το οποίο προβλέπει πλήρη ανακαίνιση των καταστημάτων.

Μέχρι, φυσικά, να φτάσουμε στις προσφορές, απαιτείται η ομαλοποίηση της τροφοδοσίας του δικτύου και η αλλαγή της ταμπέλας.

Πηγή

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Αγορά