Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

Διαζύγιο Μαρινόπουλου - CareMarket

Διαζύγιο Μαρινόπουλου - CareMarket

Τι γίνεται με τα ηλεκτρονικά super-market

Σε διαζύγιο οδηγήθηκαν πριν από λίγα εικοσιτετράωρα το CareMarket.gr και η αλυσίδα Μαρινόπουλος. Ήδη το CareMarket.gr, το οποίο το 2014 (σ.σ. τελευταία δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία) τζίραρε 6,038 εκατ. ευρώ, έχει αλλάξει το λογότυπό του από το οποίο πλέον απουσιάζει το σήμα της CarrefourΜαρινόπουλος που υπήρχε πριν από λίγες ώρες ενώ προχώρησε και σε εκ βάθρων αλλαγή στο εικαστικό της διαδικτυακής του σελίδας.

Η συνεργασία αυτή οδηγήθηκε σε ναυάγιο μετά από τρία χρόνια "γάμου”, λόγω των προβλημάτων της Μαρινόπουλος και της αδυναμίας της να εξυπηρετήσει την πελατεία του CareMarket.gr, όπως υποστηρίζουν στελέχη της αγοράς του e-commerce. Έρχεται δε σε μια περίοδο όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα και δη το online super market στο οποίο δραστηριοποιούνται εκτός από το CareMarket.gr,  η ΑΒ με το ΑΒ CLICK2SHOP, το Welovesupermarket και το το e-fresh.gr, μετεξελίσσεται, κάτι στο οποίο έχει αναφερθεί το Capital.gr σε πρόσφατο δημοσίευμά του.

Ήδη εδώ και λίγες εβδομάδες και συγκεκριμένα από τον περασμένο μήνα βρίσκεται στον διαδικτυακό "αέρα” το e-fresh.gr, που αποτελεί ουσιαστικά ένα από τα πρώτα "καθαρόαιμα” αυτόνομα online supermarket της χώρας εξυπηρετώντας σε αυτή τη φάση την αγορά της Αττικής. Στα πρότυπα των αντίστοιχων ξένων e-shop, το e-fresh.gr έχει κάνει απευθείας κεντρικές συμφωνίες με 300 προμηθευτές, διαθέτει δικό του logistic και αποθήκη, προσφέρει 10.000 κωδικούς προϊόντων και τμήμα εταιρικών πελατών για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Με βάση τα πρώτα ποιοτικά στοιχεία από τον ενάμιση μήνα λειτουργίας του, οι ομάδες καταναλωτών που επιλέγουν περισσότερο το online κατάστημα είναι οι ηλικίες 25-34, που είναι εξοικειωμένες με την τεχνολογία, οι εργαζόμενοι αλλά και οι μεγαλύτερης ηλικίας καταναλωτές, τις παραγγελίες των οποίων της κάνουν συνήθως τα παιδιά τους. Σε ό,τι αφορά τις παραγγελίες, (σ.σ. το 35% των πελατών έχει κάνει πάνω από μια φορά παραγγελία), μεγάλη ζήτηση έχουν τα φρέσκα προϊόντα, όπως το γάλα, η μαναβική ακόμη και το νωπό κρέας αλλά και προϊόντα που έχουν βάρος και όγκο.

Εν τω μεταξύ έτοιμος να δοκιμάσει την τύχη του στη συγκεκριμένη αγορά φέρεται να είναι και ο Γιάννης Χήτος ο οποίος μαζί με τον πρώην CEO της Carrefour – Μαρινόπουλο Βασίλη Στασινούλια και σε συνεργασία με τον ΕΛΟΜΑΣ (Ελληνικό Όμιλο Αγορών Σούπερ Μάρκετ), χτίζουν το δικό τους ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ.

Την ίδια ώρα πάντως που όλο και περισσότερα φυσικά καταστήματα και όχι μόνο επιλέγουν να αποκτήσουν διαδικτυακή παρουσία, ένα ελληνικό διαδικτυακό κατάστημα αποφάσισε να ακολουθήσει αντίθετη πορεία. Ο λόγος για το Yoleni’s, ηλεκτρονικό κατάστημα delicatessen προϊόντων, το οποίο τον Σεπτέμβριο θα εγκαινιάσει το φυσικό του κατάστημα, έναν πολυχώρο επτά ορόφων, στη Σόλωνος 9. Στο συγκεκριμένο φυσικό κατάστημα θα φιλοξενηθούν 180 παραγωγοί παραδοσιακών προϊόντων ενώ ο σχεδιασμός είναι η Yoleni’s να αποκτήσει φυσική παρουσία και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας αλλά και στο εξωτερικό.

Αγωνία στην αγορά - Ποιος θα είναι ο επόμενος ... - Thebest.gr

Η ανακοίνωση της Μαρινόπουλος Α.Ε. μετά την κατάθεση ... - Thebest.gr

Ποια είναι η επόμενη μέρα για την Μαρινόπουλος Α.Ε ... - Thebest.gr

Η επιχειρηματική ιστορία της οικογένειας Μαρινόπουλου - Thebest.gr

Μαρινόπουλος»: Στόχος μας η επάνοδος στην κανονικότητα - Thebest.gr

 

πηγή

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Αγορά