Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

SPOTLIGHT

/

Συναντήσαμε τον ηθοποιό Δημήτρη Λιακόπουλο στο Επίκεντρο+- Βρίσκεται στην Πάτρα με την παράσταση "Μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος"

Συναντήσαμε τον ηθοποιό Δημήτρη Λιακόπου...

Όσα μας αποκάλυψε

Στην Πάτρα βρίσκεται ο ηθοποιός Δημήτρης Λιακόπουλος καθώς παρουσιάζει, μαζί με την Τζέσυ Παπουτσή και την Μαρλέν Σαΐτη , την παράσταση «Μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος» σε σκηνοθεσία του Γιώργου Καραμίχου.

Μια ιδιαίτερη παράσταση, μια «μαύρη» κωμωδία που ακροβατεί ανάμεσα στο τραγικό και το κωμικό με έναν μοναδικό τρόπο ο οποίος είναι βασισμένος στις ερμηνείες των ηθοποιών.

Ο Δημήτρης Λιακόπουλος κερδίζει τις εντυπώσεις υποδυόμενος έναν πολύπλευρο χαρακτήρα που προκαλεί γέλιο αλλά και που δίνει "τροφή για σκέψη".

Ισορροπώντας με ακρίβεια ανάμεσα στα δραματικά και κωμικά στοιχεία του ρόλου του χαρίζει, σε όσους αγαπούν το συγκεκριμένο είδος θεάτρου, μια δυνατή ερμηνεία.

Το thebest.gr τον συνάντησε και μίλησε μαζί του για όλα.

Της Κωνσταντίνας τσίχλα

Βρίσκεσαι στην Πάτρα με την παράσταση «Μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος». Λίγα λόγια για την υπόθεση και τον ρόλο που υποδύεσαι…

Μια μητέρα με τον γιό της αλλά και ο παιδικός  έρωτας  γιού της είναι οι χαρακτήρες που συναντάμε στο έργο. Η μητέρα είναι αρκετά αυταρχική  και ο γιός που υποδύομαι εγώ παρουσιάζει κάποιες αυτιστικές συμπεριφορές. Για παράδειγμα , λέει ψέματα προκειμένου να γίνει αρεστός στην μητέρα του . Το έργο ξεκινά με την κηδεία της γιαγιάς μου και καταλήγει σε έναν γάμο. Πιο συγκεκριμένα, όλα αρχίζουν όταν σπάει η τεφροδόχος της γιαγιάς. Από εκεί και πέρα συμβαίνουν διάφορα ευτράπελα στην προσπάθεια που κάνω μαζί με τον παιδικό μου έρωτα να «σωθεί» η κατάσταση.

Μια παράσταση με πολλές εναλλαγές…

Επειδή πρόκειται για μια μαύρη κωμωδία, η παράσταση ακροβατεί ανάμεσα στο δράμα και την κωμωδία. Την στιγμή που καταλαβαίνεις κάποια σημαντικά πράγματα για την δύσκολη σχέση μάνας-γιού… έρχεται και το κείμενο που σε «αναγκάζει» να ξεσπάσεις σε γέλια.  Πρόκειται για μια κωμωδία καταστάσεων. «Είναι από κοντά τραγωδία και από μακριά κωμωδία». Ο ήρωας  ζει την τραγωδία και ο θεατής την κωμωδία.

Τι είναι αυτό που σε έκανε να πεις «ναι» στην παράσταση;

Πρώτα απ όλα ήταν το έργο. Η σκηνοθεσία του Γιώργου Καραμίχου, οι συντελεστές και η παραγωγή.

Υπήρξαν πράγματα που σε δυσκόλεψαν κατά την προετοιμασία της παράστασης;

Είχα ένα μήνα για να προετοιμαστώ. Αυτό ήταν μια πρόκληση. Ο τρόπος όμως που ο Γιώργος Καραμίχος δουλεύει το κείμενο και τον ηθοποιό είναι μοναδικός. Εξαφανίστηκε  κάθε άγχος που είχα. Μπορώ να πω ότι στην αρχή ήμουν φοβισμένος.

Υπάρχουν κοινά στοιχεία ανάμεσα σε εσένα και τον χαρακτήρα που υποδύεσαι;

Την περίοδο των προβών οι συνεργάτες μου με φώναζαν με το όνομα του ρόλου μου (γελάει).  Η αλήθεια είναι ότι έχω κάποια στοιχεία. Έχω κάποιους ψυχαναγκασμούς όπως έχει και ο χαρακτήρας που υποδύομαι… αλλά μέχρι εκεί.

Πώς; Θα χαρακτήριζες τον ήρωα που υποδύεσαι με τρία επίθετα;

Φοβισμένο, γλυκό, αφελή.

Γενικότερα, τι είναι αυτό που αναζητάς μέσα από τις δουλειές σου;

Στις εποχές που ζούμε, αρχικά να πληρώνομαι. Να είναι καλό το έργο και να περνάω καλά με τους συντελεστές.

Υπήρξαν στιγμές που μετάνιωσες για επιλογές σου;

Ναι. Κάθε φορά όμως που επέλεγα μια δουλειά , εκείνη την χρονική στιγμή, είχα λόγους για να το κάνω.  Έμαθα ακόμα και από τα πράγματα για τα οποία μετάνιωσα στην πορεία.

Στην τηλεόραση έχεις κάνει λίγες αλλά πετυχημένες και έντονες δουλειές...

Ξεκίνησα την καριέρα μου στην τηλεόραση, μέσα από μια καθημερινή σειρά. Συνέχισα να δουλεύω ταυτόχρονα και στην τηλεόραση αλλά και στο θέατρο. Τα τελευταία χρόνια που παίζω μόνο στο θέατρο έχω ηρεμήσει. Ο όγκος δουλειάς είναι μικρότερος. Λειτουργώ καλύτερα. Βέβαια δεν θα απέκλεια μια δουλειά στην τηλεόραση αν οι συνθήκες ήταν σωστές. Μου αρέσει αυτό που κάνω άρα δεν με τρομάζει η δουλειά. Μακάρι να γίνονται καλές δουλειές στην τηλεόραση. Εάν δεν γίνονται… δεν πειράζει. Ακόμα καλύτερο είναι το θέατρο.

Η βάση του ηθοποιού είναι το θέατρο;

Εγώ δεν μπορώ να κρίνω αν ένας ηθοποιός είναι καλός από την τηλεόραση.  Το κρίνω μόνο όταν τον δω  στο θέατρο. Το θέατρο είναι που θα σου δώσει την διαχρονικότητα. Είναι μια καθαρή μορφή τέχνης.

Πόσο επηρεάζει  έναν ηθοποιό το κοινωνικό-οικονομικό και πολιτικό πλαίσιο μέσα στο οποίο ζει;

Πολύ. Όλα είναι μια αλυσίδα. Το θέατρο δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης . Η ψυχαγωγία είναι μια δευτερεύουσα ανάγκη. Οι τιμές των εισιτηρίων έχουν πέσει, υπάρχουν πάρα πολλές θεατρικές παραστάσεις , πολλές θεατρικές σκηνές. Ο κόσμος έχει πάρα πολλές επιλογές. Οι περισσότεροι ηθοποιοί έχουν στραφεί στο θέατρο, αφού δεν γίνονται δουλειές στην τηλεόραση. «Η πίτα έχει μικρύνει» για όλους.

Βλέπεις το ποτήρι μισο-άδειο ή μισο-γεμάτο;

Μισο-γεμάτο.Υπάρχουν και οι στιγμές απαισιοδοξίας αλλά γενικά είμαι ευχάριστος άνθρωπος. Η απαισιοδοξία δεν σε πάει πουθενά.Έχοντας δει τα πράγματα και με μια ρεαλιστική ματιά, μπορεί η αισιοδοξία θα σε βοηθήσει να κάνεις ένα βήμα μπροστά.

Ποια είναι η αγαπημένη σου φράση;

Η γνώση σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής είναι καθαρά και μόνο βιωματική.

Τι υπάρχει στα μελλοντικά σου σχέδια;

Σίγουρα υπάρχει το θέατρο.

Στην Πάτρα στο Επίκεντρο+ στην οδό Αγίου Διονυσίου και Νόρμαν, η μαύρη κωμωδία με τίτλο «Μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος» που ξεκινά από την αποτέφρωση της γιαγιάς και καταλήγει σε ένα γάμο.
Σιμόν - ο γιος. Μαντλέν - η μαμά του. Αν - ο παιδικός του έρωτας. Ένα τρίγωνο με πολύ εύκαμπτες γωνίες.
Ένα ατύχημα με την τεφροδόχο της γιαγιάς αποτελεί την αφορμή για ένα άγριο και διασκεδαστικό παιχνίδι συναισθηματικών εναλλαγών ανάμεσα στο πένθος και στον έρωτα. Τρία πρόσωπα εκτός τόπου και χρόνου που καλούνται να επαναδιαπραγματευτούν τους φόβους και τις επιθυμίες τους και να έρθουν αντιμέτωποι με τα συμπλέγματα τού παρελθόντος και τα φαντάσματα τού μέλλοντος.

Σκηνοθέτης: Γιώργος Καραμίχος.

Ερμηνεύουν οι ηθοποιοί:
Μαντλέν: Τζέσυ Παπουτσή
Σιμόν: Δημήτρης Λιακόπουλος
Αν: Μαρλέν Σαΐτη

Μετάφραση: Δημήτρης Φίλιας, Σχεδιασμός φωτισμών: Δημήτρης Νασιάκος, Σκηνικά: Αρετή Μουστάκα, Σχεδιασμός ρούχων: Χριστίνα Πανοπούλου, Φωτογραφίες: George Alexandrakis, Art work: Amarildo Topalis.
Διάρκεια: 70 λεπτά.

*Στο Επίκεντρο+ θα παιχθεί η παράσταση στις 23, 24 και 25 Μαίου στις 21.15 το βράδυ.

Τιμές Εισιτηρίων: 14 € είσοδος, 12 € προπώληση, 10 € μειωμένο (άνεργοι, πολύτεκνοι, συνταξιούχοι, ομαδικά)
Τηλ. κρατήσεων: 2610 46 10 50

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Spotlight