Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

CULTURE

/

Έρχεται στις 18 Φεβρουαρίου στις ελληνικές αίθουσες το γαλλικό φιλμ "Μία Αγκαλιά στην άκρη του κόσμου"

Έρχεται στις 18 Φεβρουαρίου στις ελληνικ...

Με τον Γάλλο σταρ Ζαν Ντιζαρντέν

Η νέα Γαλλική ταινία με τίτλο «Un + Une – Μία Αγκαλιά στην άκρη του κόσμου» με πρωταγωνιστή τον χαρισματικό Γάλλο ηθοποιό Ζαν Ντιζαρντέν που κέρδισε το Όσκαρ α’ ανδρικού ρόλου για το «The Artist» το 2012, αναμένεται να βγει από την Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016 στις Ελληνικές αίθουσες, σε διανομή από την εταιρεία Odeon, και είναι πολύ πιθανό να έρθει για προβολή και στην Πάτρα, στα Ster cinemas.

Ένας άνδρας, μια γυναίκα και μια εξωτική χώρα που μπορεί να σου αλλάξει για πάντα τη ζωή, πρωταγωνιστούν στην υπέροχη ιστορία αγάπης, με υπογραφή του σπουδαίου Κλοντ Λελούς!

Ο Αντουάν μοιάζει στους ήρωες των ταινιών, για τις οποίες γράφει μουσική: είναι γοητευτικός, πετυχημένος και πορεύεται στη ζωή με χιούμορ όσο και με μια σχετική απάθεια. Όταν ταξιδεύει στην Ινδία για να δουλέψει σε μία ιδιαίτερα πρωτότυπη εκδοχή του «Ρωμαίος και Ιουλιέτα», γνωρίζει την Άννα, που δεν του μοιάζει σε τίποτα, αλλά τον ελκύει περισσότερο από όλες τις άλλες γυναίκες που έχει γνωρίσει. Μαζί, θα ζήσουν μια απίστευτη περιπέτεια και θα κοιτάξουν τη ζωή με άλλα μάτια.

Όπως περιγράφει ο ίδιος ο σκηνοθέτης Κλοντ Λελούς, η ταινία είναι το αποτέλεσμα δύο ευτυχών συμπτώσεων. Από τη μια το τηλεφώνημα του Ζαν Ντιζαρντέν και της Έλσα Ζιλμπερστάιν για να του εκφράσουν την επιθυμία τους να δουλέψουν μαζί του σε μια ιστορία και από την άλλη η «αποκάλυψη» που ήταν για αυτόν το ταξίδι στην Ινδία. «Οι συζητήσεις μας οδήγησαν στο είδος ιστορίας αγάπης που μου αρέσει», λέει ο Γάλλος σκηνοθέτης. «Ο Ζαν και η Έλσα ήταν η κινητήριος δύναμη του πρότζεκτ, είχαν την δυνατότητα να είναι το ιδανικό ζευγάρι – είναι, εξάλλου τόσο διαφορετικοί! Με τον τρόπο τους αυτοί οι δύο εκπροσωπούν νέες τάσεις στο σύγχρονο σινεμά και κατηύθυναν την διαδικασία του σεναρίου».

Η κεντρική θεματική του σεναρίου; Φυσικά, η αγάπη. «Είναι αυτό που απασχολεί πραγματικά την ανθρωπότητα», τονίζει. «Τίποτα δεν είναι τόσο καλό όσο μια ιστορία αγάπης και ταυτόχρονα τίποτα δεν σε κάνει να νιώθεις χειρότερα! Πιστεύω ότι στο χάος της αγάπης υπάρχει φοβερή γονιμότητα. Στην αγάπη δεν υπάρχουν όρια, είναι ένας εθισμός που δεν μπορείς να νικήσεις».

Δίπλα στο κεντρικό ζευγάρι, στέκεται πρωταγωνίστρια η Ινδία με τον απαράμιλλο εξωτικό χαρακτήρα της, που μάγεψε τον Λελούς. «Για πολύ καιρό πολλοί μου έλεγαν ότι έπρεπε να επισκεφτώ την Ινδία, γνωρίζοντας την φιλοσοφία μου, την κοσμοθεωρία μου, τις ταινίες μου… αλλά ανακάλυψα την χώρα στην ηλικία των 75 ετών. Για μένα είναι η ομορφότερη χώρα στον κόσμο, ότι περίμενα ακριβώς. Είναι η χώρα όπου το παράλογο και το λογικό συνυπάρχουν με τον πιο ιδανικό τρόπο. Αν την είχα γνωρίσει νέος, θα είχα γυρίσει όλες μου τις ταινίες στην Ινδία. Κανείς δεν επιστρέφει ίδιος μετά από ένα ταξίδι εκεί. Είναι μια χώρα που σε αναγκάζει να ενδιαφερθείς για τους άλλους, ένας μεγεθυντικός φακός που μας δείχνει πόσο απαραίτητοι και γοητευτικοί μπορούν να γίνουν οι άλλοι άνθρωποι. Η χώρα αυτή μας διδάσκει ποιες είναι οι καλύτερες και ομορφότερες επενδύσεις: η γενναιοδωρία και η ειλικρίνεια. Τίποτα δεν με ενδιαφέρει περισσότερο από έναν άνδρα και μια γυναίκα – οι όμορφες τοποθεσίες είναι απλώς μπόνους».

Ο Λελούς αποδίδει την ευτυχισμένη εμπειρία των γυρισμάτων και στην αρμονική και ιδιαίτερα ευχάριστη συνεργασία του με τους δύο κεντρικούς του ηθοποιούς. «Πάντα ήθελα να κάνω μια ταινία με τον Ζαν και την Έλσα, αλλά δεν μπορούσα να τους φανταστώ μαζί – η συνηθισμένη έλλειψη φαντασίας που χαρακτηρίζει την επιλογή ηθοποιών, δηλαδή! Αλλά ήθελα να σπάσω τα κλισέ των ζευγαριών και των ιστοριών αγάπης. Πλέον τα έχουμε δει όλα, τα έχουμε ακούσει όλα, και ήθελα αυτή η ιστορία να διαφέρει.

Η συνεργασία με τον Ζαν με πήγε πίσω στα νιάτα μου, ένιωθα σαν να γύριζα την πρώτη μου ταινία. Ο Ζαν Ντιζαρντέν είναι σαν παιδί, έφερε έναν δικό του ρυθμό και παιχνιδιάρικη διάθεση στο πρότζεκτ και τους συνεργάτες. Και οι υπόλοιποι συντονίστηκαν στην εντέλεια με αυτό – με έκαναν να γελάω και να κλαίω κάθε μέρα στα γυρίσματα, και αυτοσχεδίαζαν συχνά, κάτι που μας επέτρεψε να συλλάβουμε μερικά ‘θαύματα’, αναπάντεχες πολύτιμες στιγμές που προέκυπταν στην στιγμή. Ήταν σαν να γυρίζαμε ντοκιμαντέρ για μια ιστορία αγάπης, πέρασα υπέροχα».

Το ίδιο συνταρακτική ήταν η εμπειρία των γυρισμάτων και για τον βραβευμένο με Όσκαρ Ζαν Ντιζαρντέν, που πλέον κατατάσσει την ταινία αυτή στις κορυφαίες στιγμές στην καριέρα του. Ο ίδιος και η Έλσα Ζιλμπερστάιν προσέγγισαν τον Λελούς θέλοντας να δημιουργήσουν μια ιστορία που να μοιάσει στην ταινία «Un Homme qui me Plait» του Λελούς, ως προς την αίσθηση περιπέτειας, το ρομάντζο αλλά και τα γυρίσματα σε ένα μακρινό τόπο. Έχοντας αποφασίσει ποιοι θα είναι οι κεντρικοί χαρακτήρες και πώς θα γνωρίζονταν, οι τρεις τους συνέχισαν να διαμορφώνουν το σενάριο διαρκώς, ακόμη και κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. «Ο Κλοντ χαρίζει την ελευθερία στους ηθοποιούς του, να κινηθούν στο χώρο, να αλλάξουν διαλόγους, να εφεύρουν εκ νέου την ιστορία. Το σκεπτικό είναι να αφεθείς για να βρεις αυτό που θες να πεις. Αυτό λατρεύω στο σινεμά του, καθώς και το γεγονός ότι παραδέχεται την παντελή έλλειψη κυνισμού. Οι ταινίες του είναι ρομαντικές, αστείες, παράλογες, σκληρές… μοιάζουν στην ίδια τη ζωή!», ανέφερε ο Ντιζαρντέν.

 

Όπως και για τον σκηνοθέτη του Claude Lelouch, ο οποίος έχει γεννηθεί το 1937 στο Παρίσι, η Ινδία υπήρξε αποκάλυψη και για τον 44χρονο Γάλλο σταρ.

Το σενάριο υπογράφει επίσης ο Κλοντ Λελούς με την Βαλερί Περάν.

Παίζουν ακόμα οι Κριστόφ Λαμπέρ και Αλίς Πολ.

Φωτογραφία  -  Ρομπερ Αλαζρακί.

Μοντάζ - Στεφάν Μαζαλέγκ.

Σχεδιασμός παραγωγής - Χαρβίρ Σινγκ

Μουσική  Φράνσις Λάι.

Διάρκεια – 115 λεπτά.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Culture