Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

ΤΡΕΝΟ: Προς επαναδημοπράτηση το έργο Ψαθόπυργος-Ρίο;Τι θα γίνει με την επέκταση του προαστιακού στη Δυτική Αχαΐα

ΤΡΕΝΟ: Προς επαναδημοπράτηση το έργο Ψαθ...

Το Ελεγκτικό Συνέδριο φαίνεται πως δεν κρίνει νόμιμη τη σύμβαση κατασκευής.

Δεν έκανε δεκτή, κατά τον προσυμβατικό έλεγχο, το Ελεγκτικό Συνέδριο τη σύμβαση κατασκευής του τμήματος -του σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζηνοι-Ψαθόπυργος-Ρίο- το οποίο ανατέθηκε το Φθινόπωρο ανατέθηκε στην μειοδότρια εταιρεία Πόρτο Καρράς του ομίλου Στέγγου. Το έργο, προϋπολογισμού 174 εκατ. ευρώ, είναι σημαντικό για την επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής προς το Ρίο και εκτιμάται ότι θα επαναδημοπρατηθεί, δεδομένου ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν κρίνει νόμιμη τη σύμβαση κατασκευής.

Παρόλ' αυτά, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Θεοφανόπουλος, κατά την διάρκεια συνάντησης που είχε στην Πάτρα με εκπροσώπους επιχειρηματικών φορέων στα γραφεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδος ανέφερε ότι "η σύμβαση έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον καθιερωμένο προσυμβατικό έλεγχο και αναμένεται να επιστρέψει σύντομα στην ΕΡΓΟΣΕ.”

Στην συνέχεια, όπως μεταδίδει πάντα το Αθηναϊκό Πρακτορείο, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΣΕ, θα ακολουθήσει η έγκριση και η κύρωσή της από τη Βουλή και θα ακολουθήσει η υπογραφή της, κάτι που αναμένεται να γίνει μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου. Το κόστος του έργου είναι 214 εκατομμύρια ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2019.

Το έργο μέχρι τον Ψαθόπυργο

Την ίδια στιγμή, μέσα στο 2017 αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες για την κατασκευή τής διπλής σιδηροδρομικής μέχρι το Ψαθόπυργο της Αχαΐας, δηλαδή περίπου 17 χιλιόμετρα πριν από την πόλη της Πάτρας.

Όσον αφορά στην διέλευση του τρένου μέσα από τον αστικό ιστό της Πάτρας και την ολοκλήρωση των εργασιών μέχρι το νέο λιμάνι, ο Παναγιώτης Θεοφανόπουλος είπε ότι μέχρι το τέλος Μαρτίου του 2016 θα αποσταλούν από τον ΟΣΕ οι επίσημες προτάσεις προς την περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, οι οποίες στην συνέχεια θα τεθούν προς διαβούλευση στους φορείς.

Κατά την διάρκεια της συνάντησης τέθηκε και το θέμα της επέκτασης του προαστιακού σιδηροδρόμου από την Πάτρα μέχρι την Κάτω Αχαΐα. Ο Παναγιώτης Θεοφανόπουλος ανέφερε ότι, η επέκταση του προαστιακού θα είναι από τα πρώτα έργα που θα ενταχθούν στο περιφερειακό επιχειρησιακό πρόγραμμα Δυτικής Ελλάδας 2014-2020 και στόχος είναι να αρχίσουν μέσα στο 2016 οι εργασίες στο δίκτυο.

Στην συνέχεια, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηλείας Κώστας Νικολούτσος ζήτησε ενημέρωση σχετικά με την πορεία εκπόνησης της μελέτης για τη σιδηροδρομική γραμμή Πάτρα - Πύργος - Αρχαία Ολυμπία, καθώς και την επέκτασή της προς Κυπαρισσία και Καλαμάτα. Ο Κώστας Νικολούτσος τόνισε απευθυνόμενος προς τον Παναγιώτη Θεοφανόπουλο, πως η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα - Πύργος, η οποία έχει κλείσει εδώ και χρόνια, είναι ένα μείζονος σημασίας ζήτημα όχι μόνο για την Ηλεία, αλλά για όλη την δυτική Πελοπόννησο.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ είπε ότι θα παρουσιαστεί σύντομα η μελέτη για το τμήμα Πάτρα - Πύργος και Κατάκολο - Αρχαία Ολυμπία.

Επίσης, πρόσθεσε ότι στα σχέδια της διοίκησης του ΟΣΕ είναι να παρουσιαστεί στα μέσα του 2016 και η μελέτη για την επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής από Πύργο προς Κυπαρισσία και Καλαμάτα.

Ακολούθως, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας Παναγιώτης Τσιχριτζής, έθεσε το ζήτημα λειτουργίας σιδηροδρομικής γραμμής στο νομό, κάνοντας λόγο για την εγκατάλειψη της Αιτωλοακαρνανίας σε σχέση με το παρελθόν. Αναφερόμενος στο συγκεκριμένο θέμα ο Παναγιώτης Θεοφανόπουλος είπε ότι το ζήτημα της λειτουργίας προαστιακού σιδηροδρόμου στην Αιτωλοακαρνανία και ειδικότερα στο τμήμα από Μεσολόγγι προς Αγρίνιο, συζητήθηκε πρόσφατα στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση από τις υπηρεσίες του ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ. Επίσης, είπε ότι συμφωνήθηκε να υποβληθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα σχετικό αίτημα από την περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Επιπλέον, σύμφωνα με τον Παναγιώτη Θεοφανόπουλο, "θα ξεκινήσει άμεσα η εκτίμηση για την κατάσταση του υφιστάμενου δικτύου, με παράλληλη υλοποίηση μελέτης βιωσιμότητας και εφόσον οι προϋποθέσεις το επιτρέπουν, θα γίνουν όλες οι διαδικασίες, ώστε να ενταχθεί το έργο για χρηματοδότηση".

Πάτρα: Περιμένοντας το τρένο μέχρι το 2020 - Thebest.gr

Πάτρα: Aλλαγές και ματαιώσεις από σήμερα σε δρομολόγια ...

Πάτρα:Επιφανειακή διέλευση του τρένου και κεντρικός ...

Πάτρα: Ο ΟΣΕ ετοιμάζεται να χτίσει τοίχο στην Πάτρα - Πυρ ...


capital.gr

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις