Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

CULTURE

/

To πόστερ του "Αστακού" του Λάνθιμου ανάμεσα στα καλύτερα του Φεστιβάλ των Κανών

To πόστερ του "Αστακού" του Λά...

Αναφορά στη νέα βραβευμένη ταινία του Λάνθιμου και από το Entertainment Weekly

To γνωστό περιοδικό Sight and Sound και η εκδότρια του, Ιζαμπέλ Στίβενς (η οποία γράφει για σινεμά και φωτογραφία σε αρκετές ακόμα εφημερίδες και περιοδικά, από την Guardian μέχρι το περιοδικό Icon) αποφάσισαν ότι το Φεστιβάλ των Κανών που ολοκληρώθηκε την περασμένη Κυριακή, δίνει ένα σωρό βραβεία, εκτός από το πιο αναμενόμενο, αυτό των «χρυσών πόστερ».

Όπως γράφει το σάιτ flix.gr, όλο το Palais του διάσημου Φεστιβάλ κατακλύζεται από αφίσες, αφισέτες, διαφημιστικά και books των διαγωνιζόμενων ταινιών και κανείς δεν δίνει βραβεία στο καλύτερο design –σχέδιο του πόστερ τους.

Με αυτό το σκεπτικό, η Στίβενς παραθέτει τους δικούς της «Χρυσούς Φοίνικες» καλύτερης αφίσας των φιλμ που βρίσκοταν στο επίσημο πρόγραμμα του 68ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών.

Για το 1ο βραβείο επέλεξε το πόστερ του «Cemetery of Splendour» του Απιτσατπόνγκ Βιρασετάκουν. «Ένα μυστηριώδες, ονειρικό, φωτογραφικό κολάζ που όχι απλώς σε κάνει να θέλεις να δεις τώρα την ταινία του Ταϊλανδού σκηνοθέτη, αλλά σου μεταδίδει άμεσα στην οπτική του ένταση, την υγρή, λυρική του ατμόσφαιρα...».

Στη συνέχεια, οι επιλογές της Στίβενς περιλαμβάνουν το πόστερ που διαφημίζει το έπος του Μιγκέλ Γκόμες «Χίλιες και Μια Νύχτες», το υπέροχο ντοκιμαντέρ «Hitchcock/Truffaut» που ξεσηκώνει το στιλ του μόνιμου συνεργάτη του Χίτσκοκ, Σάουλ Μπας και φυσικά το «Lobster - Αστακός» του Γιώργου Λάνθιμου με τις άδειες αγκαλιές. «Δεν ήταν η χρονιά των τυπικών πόστερ. Υπήρχε αρκετός σουρεαλισμός, μία κλίση στην εννοιολογική τέχνη και το τεστάρισμα των ορίων της, όπως στην αφίσα του Γιώργου Λάνθιμου...», ειπώθηκε χαρακτηριστικά.

Η Στίβενς τέλος όπως αναφέρει το flix.gr, καυτηρίασε την πρόκληση του Γκασπάρ Νοέ για το «Love» (που ακολουθεί τα χνάρια του «Nymphomaniac» του Λαρς Φον Τρίερ) κι επίσης την επιλογή του «Youth» του Πάολο Σορεντίνο που σε χρονιές που τα Φεστιβάλ παλεύουν να δημιουργήσουν μία εικόνα ισότητας, τα γυναικεία οπίσθια στην αφίσα μίας καλλιτεχνικής ταινίας μάς θυμίζουν πόσο εύκολο είναι να τραβήξεις το βλέμμα για όλους τους λάθος λόγους.

*Να τονίσουμε τέλος πως αναφορά με φωτογραφία του Κόλιν Φάρελ του Τζον Σι Ράιλι και της Ρέιτσελ Βάις που παίζουν στον «Αστακό» του Λάνθιμου που τιμήθηκε με το Ειδικό βραβείο της κριτικής επιτροπής των Κανών όπου πρόεδροι ήταν οι αδελφοί Κοέν, είχε και το περιοδικό Entertainment Weekly στο νέο τεύχος που κυκλοφορεί αυτή την εβδομάδα με εξώφυλλο τον Κρις Πρατ.

H συγκεκριμένη ταινία κέρδισε το Μεγάλο βραβείο της Επιτροπής.

H συγκεκριμένη ταινία κέρδισε το Μεγάλο ...

H συγκεκριμένη ταινία κέρδισε το Μεγάλο βραβείο της Επιτροπής.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Culture