Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Σε «βόρειους» και «νότιους» χωρίστηκαν στην άνω Πόλη Πάτρας με την νησίδα της μικρής περιμετρικής

Σε «βόρειους» και «νότιους» χωρίστηκαν σ...

«Κυκλώπεια τείχη» στην οδό Τισσαμένους

Σε «βόρειους και Νότιους» χωρίζεται από χθες η Άνω πόλη της Πάτρας, μετά την ένωση της διαχωριστικής νησίδας που ετοιμάζει η Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας, στο ύψος του σούπερ μάρκετ απ’ όπου διέρχεται η μικρή περιμετρική. Με αυτή την παρέμβαση αποκλείονται άμεσα οι κάτοικοι της περιοχής Αγ. Παρασκευής από την απρόσκοπτη πρόσβασή τους στα δημοτικά Σχολεία Γλαράκη, που βρίσκονται προς την άνω πλευρά της πλατείας Ταμπαχάνων (Φιλικών).

Παράλληλα καθίσταται μονόδρομος η οδός Γερμανού, που διέρχεται παραλλήλως της πλατείας και στενεύει στο τμήμα αυτό με την ταυτόχρονη διαπλάτυνση κατά 4 μέτρων περίπου της νότιας πλευράς της.

Έτσι η μεν διέλευση των οχημάτων θα γίνεται ταχύτερα, αφού η οδός Γ΄ Ορειβατικού (τώρα πλέον μικρή περιμετρική) κατά την ανατολική πλευρά της, δεν θα συμβάλλεται με την οδό Γερμανού, ο δε  φόρτος της κυκλοφορίας θα επιβαρύνει παράπλευρες οδούς, με ότι αυτό συνάγεται από την πρόσθετη κίνηση των οχημάτων.

Και η ανατολική λωρίδα της οδού Γ΄ Ορειβατικού (μικρή περιμετρική), που είναι άνοδος προς την περιοχή Κρητικών, θα εξυπηρετήσει κυρίως την κυκλοφορία όσων οχημάτων κατευθύνονται προς Σύνορα ή Κρητικά και έξοδο στο βάθος των Εβραιομνημάτων.

Βεβαίως οι ευρεσιτέχνες, κυρίως οδηγοί δικύκλων, βρήκαν ήδη την λύση και υπερβαίνουν τη διαχωριστική νησίδα με το δίκυκλό τους, αδιαφορώντας για τον κίνδυνο που ελλοχεύει να συγκρουστούν με τα διερχόμενα ΙΧ. 

 

 

«Κυκλώπεια τείχη» στην οδό Τισσαμένους



Στο μεταξύ μυστήριο παραμένει το τι θα γίνει με την συμβολή της μικρής περιμετρικής στο ύψος της οδού Τισσαμένους με την Παντοκράτορος, αφού πληροφορίες για φραγμό της Τισσαμένους, με «κυκλώπεια τείχη» ύψους τεσσάρων μέτρων, λόγω διέλευσης περιμετρικής, δεν διαψεύστηκαν από την Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδος, που στην ευθύνη της είναι το έργο.

Οι κάτοικοι βρίσκονται σε «αναμμένα κάρβουνα» καθώς με αυτή την παρέμβαση αποκλείεται τόσο η περιοχή Εβραιομνημάτων, όσο και αυτή στο Χαλίλι, αφού για να βγουν τα οχήματά τους στην πλατεία Ταμπαχάνων θα πρέπει να περάσουν μέσα από τη στενή Μακρυνόρους, πλάτους δυόμισι μέτρων ή να ακολουθήσουν την Ευρυπύλου και να «χυθούν» στη Μεσάτιδος. Εναλλακτικώς δε από την στενή οδό Γερανείων για να βγουν στα Κρητικά.

Αυτό όσον αφορά τα οχήματα. Το ερώτημα παραμένει για τους πεζούς, από πού θα περνούν, διερχόμενοι από τα Εβραιομνήματα; Και κυρίως με πόση ασφάλεια θα περνούν τις διαβάσεις τα παιδιά των δημοτικών σχολείων Ταμπαχάνων, που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν την κυκλοφορία ενός δρόμου χαρακτηρισμένου Α΄ Κατηγορίας, που σημαίνει χρήση του από δίκυκλα έως νταλίκες. Κι αυτό ισχύει τόσο για τους μικρούς μαθητές των Εβραιομνημάτων, όσο και γι αυτούς της συνοικίας Αγ. Παρασκευής.

Και το ερωτήματα παραμένουν: Αξίζει τον κόπο για την αύξηση της ταχύτητας κυκλοφορίας οχημάτων, μέσα από την πυκνοκατοικημένη περιοχή Ταμπαχάνων-Αγ. Παρασκευής, να τεθεί σε κίνδυνο η ασφάλεια των πεζών, μαθητών και ενηλίκων; Και να μην παραμείνει ελεύθερη η πρόσβαση οχημάτων και κατοίκων στη συμβολή έμπροσθεν του σούπερ μάρκετ Κρόνος;

Αξίζει για τον ίδιο λόγο, κυκλοφορίας, να αποκοπεί ολόκληρη συνοικία  Εβραιμνημάτων, χωρίς να προβλεφθεί, έστω μία υπόγεια διάβαση, στη συμβολή της Τισσαμένους με την μικρή περιμετρική;

 

ΠΗΓΗ: gzmosxos.blogspot.gr

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις