Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Πάτρα: 24ωρη λειτουργία του Τομέα Καθαριότητας καθιερώνει η δημοτική Αρχή – Στο 1,1εκ. η επιβάρυνση του προϋπολογισμού - ΟΛΟ το σχέδιο

Πάτρα: 24ωρη λειτουργία του Τομέα Καθαρι...
Χριστακόπουλος Θάνος

Θα συζητηθεί στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο

Καθιέρωση 24ωρου ωραρίου λειτουργίας σε βάρδιες, για όλα τα Τμήματα της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού με το σύνολο του προσωπικού τους καθημερινά, καθώς και λειτουργία τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις εξαιρέσιμες ημέρες (αργίες) για όλο το έτος, προτείνει η δημοτική Αρχή της Πάτρας. Το θέμα αναμένεται να έρθει στο δημοτικό συμβούλιο της πόλης που θα γίνει εντός της εβδομάδας.

Σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση του Αντιδημάρχου Διοίκησης και Εξυπηρέτησης Πολιτών Διονύση Πλέσσα, που έχει στη διάθεσή του το thebest.gr, θα προκληθεί δαπάνη στον προϋπολογισμό του Δήμου Πατρέων από την απασχόληση του προσωπικού κατά τη νύχτα, τις Κυριακές και τις αργίες, το ύψος της οποίας υπολογίζεται σε ετήσια βάση περίπου στο ποσό του 1.096.500,00 ευρώ.

Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες του thebest.gr παρατάξεις της Αντιπολίτευσης αναμένεται να θέσουν ζητήματα, όπως κατά πόσο έχει εξασφαλιστεί και από πού το συγκεκριμένο κονδύλι και πώς θα διασφαλίζεται ότι πράγματι οι εργαζόμενοι, ειδικά τα βράδια, θα τηρούν τα ωράρια που προβλέπονται.

Όπως επισημαίνει ο Αντιδήμαρχος, η καθιέρωση της 24ώρης λειτουργίας της υπηρεσίας έχει στόχο να διασφαλιστεί η δημόσια υγεία, η εύρυθμη λειτουργία της πόλης, η ποιότητα ζωής των κατοίκων, η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και του μηχανολογικού εξοπλισμού, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Πλέσσας επικαλείται, την έλλειψη του απαραίτητου προσωπικού λόγω συνταξιοδοτήσεων.

Με βάση την πρόταση της δημοτικής Αρχής το σύνολο του προσωπικού της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού, θα απασχολείται σε τρεις βάρδιες, εντός των νομίμων ημερήσιων και εβδομαδιαίων ορίων απασχόλησης, όπως αυτές θα καθορίζονται ανάλογα με τις ανάγκες της Διεύθυνσης από τη Δημοτική Αρχή, τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης και τους Προϊσταμένους των Τμημάτων.

Για την εργασία του Σαββάτου (ημέρα ανάπαυσης) δε θα χορηγείται αμοιβή αλλά θα χορηγείται, ως ημέρα ανάπαυσης, άλλη εργάσιμη ημέρα εντός της προσεχούς εβδομάδας, καθοριζόμενη από την Υπηρεσία.

Το προσωπικό της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού που θα συμμετέχει στη ρύθμιση κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα έχει ως εξής:

Προσωπικό Δημοσίου  Δικαίου

Κατηγόρια Π.Ε

Τρεις (3) υπάλληλοι ΠΕ Μηχανολόγων Μηχανικών

Ένας (1)  υπάλληλος ΠΕ Ηλεκτρολόγων Μηχανικών

Τέσσερις (4) υπάλληλοι ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού

Κατηγόρια Τ.Ε

Ένας (1) υπάλληλος ΤΕ Μηχανικών  (Ηλεκτρολογίας)

Ένας (1) υπάλληλος ΤΕ Μηχανικών  (Μηχανολογίας)

Ένας (1) υπάλληλος ΤΕ Μηχανικών  (Πολιτικών Δομικών Έργων)

Ένας (1)  υπάλληλος ΤΕ Εργοδηγών

Κατηγόρια Δ.Ε

Πέντε (5) υπάλληλοι ΔΕ Διοικητικών

Πέντε (5) υπάλληλοι ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας

Εξήντα τέσσερις  (64) υπάλληλοι ΔΕ Οδηγών

Τέσσερις  (4) υπάλληλοι ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτου - Λεωφορείου

Τρείς (3) υπάλληλοι ΔΕ Τεχνικός

Ένας (1) υπάλληλος ΔΕ Τεχνικός (Μηχανικών Αυτοκινήτων)

Ένας (1) υπάλληλος ΔΕ Τεχνικός (Ηλεκτρολόγων )

Δέκα (10) υπάλληλοι ΔΕ Τεχνικός (Μηχανοτεχνιτών Αυτοκινήτων)

Τρείς (3) υπάλληλοι ΔΕ Τεχνικός (Ηλεκτροσυγκολλητών)

Δύο (2) υπάλληλοι ΔΕ Τεχνικός (Προσωρινός κλάδος)

Τρείς (3) υπάλληλοι ΔΕ Τεχνικός (Ηλεκτροτεχνίτης Αυτοκινήτων)

Δέκα πέντε (15) υπάλληλοι ΔΕ Τεχνικός (Μηχανοδηγών)

Έξι (6) υπάλληλοι ΔΕ Τεχνικός (Χειριστών Μηχανημάτων  Έργων)

Τέσσερεις (4) υπάλληλοι  ΔΕ  Εποπτών Καθαριότητας

Δέκα πέντε (15) υπάλληλοι  ΔΕ Τεχνικών (Μηχανοδηγών)

Ένας (1) υπάλληλος ΔΕ Τεχνικών ( Υδραυλικών)

Έξι (6) υπάλληλοι  ΔΕ Τεχνικών (Χειριστών Μηχανημάτων Έργων)

Ένας (1) υπάλληλος ΔΕ Τεχνικών Χειριστών CB

Ένας (1) υπάλληλος ΔΕ Τεχνιτών (προσ. κλάδος)

Κατηγόρια Υ.Ε

Πέντε  (5) υπάλληλοι ΥΕ Επιστατών Καθαριότητας

Εκατόν είκοσι δύο  (122) υπάλληλοι ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Ένας (1) υπάλληλος ΥΕ Εργατών Γενικών Καθηκόντων

Τρεις (3) υπάλληλοι ΥΕ Εργατών Πλυντηρίων

Ένας (1) υπάλληλος ΥΕ Εργατών Υπονόμων

 

Προσωπικό Ι.Δ.Α.Χ

Κατηγόρια Π.Ε

Ένας (1) υπάλληλος ΠΕ Χημικών Μηχανικών

Κατηγόρια Δ.Ε

Ένας (1) υπάλληλος ΔΕ Τεχνιτών

Ένας (1) υπάλληλος ΔΕ Τεχνιτών Αυτοκινήτων

Ένας (1) υπάλληλος ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

Ένας (1) υπάλληλος ΔΕ Χειριστών Μηχανικών Σαρώθρων

Τρεις  (3) υπάλληλοι ΔΕ Οδηγοί

Κατηγόρια Υ.Ε

Ένας (1) υπάλληλος ΥΕ Εργατών

Ένας (1) υπάλληλος ΥΕ Εργατών Ασφαλτικών

Ένας (1) υπάλληλος ΥΕ Οδηγοί

Τέσσερις (4) υπάλληλοι ΥΕ Οδηγοί  Αυτοκινήτων

Ένας (1) υπάλληλος ΥΕ Οδηγοί  Βυτιοφόρου

Πενήντα Οκτώ (58) υπάλληλοι ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Στο ανωτέρω προσωπικό συμπεριλαμβάνεται το υφιστάμενο της υπηρεσίας και έχει προβλεφθεί και επιπλέον το οποίο απαιτείται για την κάλυψη των αναγκών και την ομαλή λειτουργία της Διεύθυνσης το οποίο μπορεί να μετακινηθεί μελλοντικά με την διαδικασία της μετάταξης από άλλον Ο.Τ.Α.

«Από την παρούσα απόφαση δύναται να προκληθεί δαπάνη στον προϋπολογισμό του Δήμου Πατρέων από την απασχόληση του προσωπικού κατά τη νύχτα, τις Κυριακές και τις αργίες, το ύψος της οποίας υπολογίζεται σε ετήσια βάση περίπου στο ποσό του 1.096.500,00 και θα βαρύνει για το μόνιμο προσωπικό τους ΚΑΕ 20-6012.00100 και 20-6012.01100 για ποσό 738.630,00 €, για το ΙΔΑΧ προσωπικό τους ΚΑΕ 20-6022.00100 και 20-6022.01100 για ποσό 246.960,00 €, για εργοδοτικές εισφορές μονίμου προσωπικού τους ΚΑΕ 20-6051.00100 και 20-6151.01100 για ποσό 36.931,00 και για εργοδοτικές εισφορές στο ΙΔΑΧ προσωπικό τους ΚΑΕ 20-6052.00100 και 20-6052.01100 για ποσό 74.000,00€.

Για το χρονικό διάστημα από 1-10-2014 έως 31-12-2014 η επιβάρυνση του προϋπολογισμού έτους 2014 υπολογίζεται περίπου στο ποσό του 274.125,00€ και θα βαρύνει για το μόνιμο προσωπικό τους ΚΑΕ 20-6012.00100 και 20-6012.01100 για ποσό 184.657,00 € , για το ΙΔΑΧ προσωπικό τους ΚΑΕ 20-6022.00100 και 20-6022.01100 για ποσό 61.715,00 € , για το μόνιμο προσωπικό τους ΚΑΕ 20-6051.00100 και 20-6151.01100 για ποσό 9.232,00 και για το ΙΔΑΧ προσωπικό τους ΚΑΕ 20-6052.00100 και 20-6052.01100 για ποσό 18.522,00€.

Ανάλογη δαπάνη προκαλείται για τα επόμενα έτη για τα οποία θα προβλεφθούν αντίστοιχες πιστώσεις στους προϋπολογισμούς του Δήμου Πατρέων», επισημαίνεται στην εισηγητική έκθεση.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις