Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

Πάτρα: Αντίο Αυτοκινητοδρόμιο! - Οι Γερμανοί επιλέγουν Δραπετσώνα - ΔΕΙΤΕ τι χάνουμε σε θέσεις εργασίας

Πάτρα: Αντίο Αυτοκινητοδρόμιο! - Οι Γερμ...

Δημοσιέυμα της εφημερίδας Handelsblatt

Φουντώνουν ξανά τα σενάρια για τη δημιουργία πίστας Formula 1 στη Δραπετσώνα καθώς σήμερα η γερμανική οικονομική εφημερίδα Handelsblatt, αναφέρεται εκτενώς στο συγκεκριμένο project.

Η γερμανική εφημερίδα αναφέρει ότι όλα είναι έτοιμα και αναζητείται ο επενδυτής που θα υλοποιήσει το μεγαλεπίβολο αυτό σχέδιο, ενώ δεν υπάρχει λέξη για το Αυτοκινητοδρόμιο στην Χαλανδρίτσα Αχαϊας.

Το εκτενές ρεπορτάζ αναφέρεται στα σενάρια που έχουν κατά καιρούς δει το φως της δημοσιότητας ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι η δημιουργία πίστας ήρθε ξανά στο φως έπειτα από δηλώσεις του ισχυρού άνδρα του αθλήματος Μπέρνι Εκλεστοουν, ο οποίος είπε ότι είναι σε γνώση του, το ενδιαφέρον για δημιουργία πίστας Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα και για τον σκοπό αυτό, εξετάζει την πιθανότητα συνάντησης με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.

Πρόσφατα επίσης η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος κατοχύρωσε τα εμπορικά δικαιώματα της ονομασίας «Μεσογειακό Γκραν Πρι», που παραπέμπει άμεσα στη διοργάνωση αγώνα στη Μεσόγειο και δη σε παραθαλάσσιο μέρος, καθώς σήμερα διοργανώνονται αγώνες σε μεσογειακές χώρες (Ισπανία, Ιταλία).

Το μεγάλο αυτό έργο έχει αναγγελθεί εδώ και αρκετά χρόνια προκειμένου να αναβαθμιστεί μια ολόκληρη περιοχή στη Δραπετσώνα. Εχει μάλιστα συσταθεί Dielpis Formula 1 η οποία είχε παρουσιάσει στο παρελθόν σχετικά σχέδια για μια επένδυση που θα ξεπερνούσε τα 800 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τα παλαιότερα σχέδια για την ανάπλαση, θα μπορούσαν να κατασκευαστούν: • 2 Ξενοδοχειακές μονάδες 5 αστέρων • Λιμένα ιδιωτικών σκαφών • Πολυχώρους εμπορικής χρήσεως • Συνεδριακούς χώρους • Θεατρικές σκηνές • Χοροθέατρα • Χώρους έκθεσης έργων τέχνης • Μουσείο Ελληνικής Μυθολογίας • Οργανωμένος Χώρος πρασίνου • Οργανωμένους χώρους στάθμευσης • Διάφορες Αθλητικές δραστηριότητες • Μικρή πίστα διεθνών προδιαγραφών για λειτουργία 365 ημερών το χρόνο • Υδροδιάδρομο υδροπλάνων (σύνδεση Πειραιά με νησιά και λίμνες) • Ελικοδρόμια κ.α. 2.

Τη μελέτη βιωσιμότητας του έργου έχει αναλάβει και ολοκληρώσει η Deloitte. Με βάση αυτήν την μελέτη εκτιμάται ότι: Το συνολικό κόστος κατασκευής του αναπτυξιακού αυτού σχεδιασμού ανέρχεται στο ποσό των 680.450.000€.

Το 25% από το συνολικό ποσό θα καλυφθεί από κονδύλια ΕΣΠΑ και το υπόλοιπο από ίδια κεφάλαια και δανεισμό. Η απορροφητικότητα του έργου είναι 20% για το πρώτο έτος, 35% για το δεύτερο και 45% για το τρίτο. Κατά η διάρκεια της κατασκευής θα απασχοληθούν 8.500 εργαζόμενοι, εντός του εργοταξίου και πληθώρα άλλων στους χώρους παρασκευής των υλικών που θα απαιτούνται για τη παραγωγή τους. Για τη λειτουργία του έργου συνολικά θα απασχολούνται 4.640 άτομα ενώ κατά τη χρονική περίοδο των αγώνων και για 45 ημέρες συνολικά θα απασχολούνται επί πλέον τουλάχιστον 2.500 άτομα.

Η περίοδος αποπληρωμής του έργου έχει με πολύ μετριοπαθείς παραμέτρους υπολογισθεί στα 9 έτη, τα οποία για το ύψος της επένδυσης που είναι υψηλό (780.450.000€), χαρακτηρίζεται άκρως δελεαστικό.

Οι αγώνες F1, θα μπορούν γίνονται μια φορά κάθε χρόνο στην χώρα μας και θα διαρκούν 3 ημέρες (Παρασκευή με Κυριακή), κατά την περίοδο Ιουνίου – Αυγούστου, εφόσον αυτό μας ανατεθεί. Ο αριθμός των θεατών εκτιμάται ότι θα φτάνει τους 120.000 θεατές.

Η τηλεθέαση σε κάθε αγώνα ανέρχεται από 300.000.000 έως 1.500.000.000. Η πίστα αγώνων F1 θα αποτελείται από 70% υπάρχουσας οδοποιίας και το υπόλοιπο 30% θα διέρχεται από την έκταση των 700 στρεμμάτων που προαναφέρθηκε, όπως Shanghai, Monte Carlo, Σεβίλλη, Abu Dhabi κ.α.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Αγορά