Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΕΚΛΟΓΕΣ 2014

/

Δυτική Ελλάδα: Η χαρούμενη Μεγάλη Εβδομάδα του Απόστολου Κατσιφάρα και το απρόσμενο πένθος...

Δυτική Ελλάδα: Η χαρούμενη Μεγάλη Εβδομά...

Η Πατρών - Πύργου και ο θάνατος του πεθερού του

Αναμφίβολα αυτή η εβδομάδα, η Μεγάλη Εβδομάδα, ήταν μια από τις πιο χαρούμενες της μέχρι τώρα θητείας του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολου Κατσιφάρα, αν και έκλεισε με απρόσμενη θλίψη εξαιτίας του θανάτου του πεθερού του, το μεσημέρι της Μεγάλης Πέμπτης.

Τον συναντήσαμε το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης στο περιθώριο της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου. «Στη ζωή δεν υπάρχει καλύτερη ικανοποίηση από το να βλέπεις τις προσπάθειες σου, τους κόπους σου, ν’ ανταμείβονται. Όταν συμβαίνει αυτό, ακόμα και μετά από μια κουραστική μέρα, γυρίζεις στο σπίτι σου ξεκούραστος και χαμογελαστός», είπε ο Περιφερειάρχης.

Την Μ. Δευτέρα ο Υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοϊδης ανακοίνωσε την άμεση δημοπράτηση της ανακατασκευής της Πατρών – Πύργου. Με την προοπτική έως τα τέλη του 2015 η «καρμανιόλα» (που παραδόθηκε στην κυκλοφορία το 1980) να μετατραπεί σ’ έναν σύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο. Χρειάστηκαν αμέτρητες παρεμβάσεις του Κατσιφάρα, συνεχείς πιέσεις, εκατοντάδες πήγαινε –έλα στην Αθήνα ώστε να μην σταματήσει η «Ολυμπία» Οδός στην Πάτρα!

«Θα ήταν οξύμωρο. Ένας δρόμος με την ονομασία Ολυμπία Οδός να μην περιλαμβάνει την Ολυμπία…», μας λέει ο Περιφερειάρχης. Μαζί με τον Χρυσοχοϊδη προετοίμασαν όλες τις διαδικασίες, συνεργάστηκαν άψογα και μεθοδικά και χωρίς τυμπανοκρουσίες, υπό την έννοια ότι οι συναντήσεις τους δεν αναγγέλλονταν με «φασαριόζικα» δελτία τύπου, ούτε έδιναν βάση σε επικοινωνιακά πυροτεχνήματα.

«Νομίζω ότι για τους κατοίκους της Ηλείας και της Δυτικής Αχαΐας η εξέλιξη αυτής της εβδομάδας είναι μια δικαίωση των πολλών αγώνων τους ώστε να μην αποκοπούν από ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο και να μην παίζουν την ζωή τους κορώνα – γράμματα κάθε φορά που βγαίνουν στην εθνική», λέει ο κ. Κατσιφάρας, επαναλαμβάνοντας ότι «είχα γίνει κουραστικός, σχεδόν μονότονος, θέτοντας το θέμα σε κάθε επαφή με κυβερνητικούς παράγοντες και με Ευρωπαίους αξιωματούχους. Η επιμονή μας και η αποφασιστικότητα που δείξαμε έφερε αποτέλεσμα. Όπως έφερε αποτέλεσμα και σε άλλες πτυχές του έργου μας στην Περιφέρεια».

Αναρίθμητα τα πρωτοσέλιδα και οι πηχυαίοι τίτλοι για το «έργο που χάθηκε, για την Ηλεία που αδικείται», κ.λπ. Ο Κατσιφάρας δεν απαντούσε. Η απάντηση του ήρθε την Δευτέρα.

Όταν ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι προχωρά άμεσα η δημοπράτηση της ολοκλήρωσης του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργου, μήκους 75 χιλιομέτρων, με πλήρες παράπλευρο δίκτυο και προϋπολογισμό 340 εκατομμυρίων ευρώ. Το έργο θα πραγματοποιηθεί από το Δημόσιο, καθώς εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και εξασφαλίστηκε η χρηματοδότησή του και από τη Συμφωνία Εταιρικής Σχέσης (νέο ΕΣΠΑ). Ο στόχος είναι το έργο να έχει ολοκληρωθεί ταυτόχρονα με τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα. Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη στο έργο Πάτρα – Πύργος θα απασχοληθούν πάνω από 1.000 εργαζόμενοι.

Ταυτόχρονα, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εξήγγειλε πως σύντομα, μετά την ολοκλήρωση των μελετών που λείπουν, θα δημοπρατηθεί και το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου νοτίως του Πύργου, από τον Κόμβο Καλού Νερού έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Κυπαρισσίας. Πρόκειται για έργο μήκους 30 χλμ. με προϋπολογισμό 130 εκατομμυρίων ευρώ και με στόχο να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2016.


 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Εκλογές 2014