Φιλαρμονική Εταιρία Ωδείο Πατρών: Δύο ημέρες αφιερωμένες στο Πιάνο

Culture

Με τον Γιώργο Κοντραφούρη και την Έφη Αγραφιώτη

08/05/2013 22:45

Μοιραστείτε το άρθρο:


Φιλαρμονική Εταιρία Ωδείο Πατρών: Δύο ημέρες αφιερωμένες στο Πιάνο Με τον Γιώργο Κοντραφούρη και την  Έφη Αγραφιώτη
 

Η Φιλαρμονική Εταιρία Ωδείο Πατρών στα πλαίσια του 16ου “Μουσικού Μαΐου” διοργανώνει δύο ημέρες αφιερωμένες στο Πιάνο.

Την Κυριακή 12 Μαΐου στις 5μ.μ. ο Γιώργος Κοντραφούρης θα διδάξει σε ένα ξεχωριστό Σεμινάριο για τη τζαζ και τον αυτοσχεδιασμό, θα δώσει γνώσεις και θα καθοδηγήσει κάθε ενδιαφερόμενο, θα  παίξει και θα παρουσιάσει τη τζαζ αρμονία και την πρακτική στο πιάνο.

Τη Δευτέρα 13 Μαΐου στις 9μ.μ. η Έφη Αγραφιώτη με το Γιώργο Κοντραφούρη, θα ερμηνεύσουν γνωστά και αγαπημένα έργα γραμμένα ή μεταγραμμένα  για 2 Πιάνα. Έργα  του A. Piazzolla, του S. Barber, το Bolero του M. Ravel, του D. Brubeck το πασίγνωστο Points on Jazz κ.ά.

Η Έφη Αγραφιώτη μελέτησε πολιτικές επιστήμες και μουσική στην Αθήνα, στη Μόσχα, το Δυτικό Βερολίνο και τη Γενεύη. Από το 1976 ασχολήθηκε με την προβολή των ελληνικών συνθέσεων για πιάνο.

Μεταξύ άλλων έπαιξε έργα του Δημήτρη Μητρόπουλου και πολλά από τα έργα του Νίκου Σκαλκώτα, εντός και εκτός της χώρας μας. Εμφανίστηκε σε ευρωπαϊκές και αμερικάνικες πόλεις, στην Ιαπωνία και την Τουρκία. Δισκογράφησε τρεις δίσκους βινυλίου και τρεις δίσκους ακτίνας (cd’s) με περιεχόμενο τα έργα των Ελλήνων συνθετών για πιάνο. Δίδαξε σε περισσότερα από τριάντα σεμινάρια στη διάρκεια των τελευταίων ετών.

Είναι συγγραφέας τεσσάρων βιβλίων, δύο για Πιάνο, μια μονογραφία για τον ξεχασμένο συνθέτη Αριστοτέλη Κουντούρωφ και ένα πρόσφατο με τίτλο: "Η Μουσική δεν είναι γένους θηλυκού?".

Συνεργάστηκε με το Τρίτο Πρόγραμμα της κρατικής ραδιοφωνίας για είκοσι χρόνια. Αρθρογραφεί στο περιοδικό Πολύτονον της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών και στο διαδικτυακό περιοδικό. Είναι καθηγήτρια και καλλιτεχνική διευθύντρια του Ωδείου Φίλιππος Νάκας στη Γλυφάδα. Αρθρογραφεί περιστασιακά και σε αθηναϊκές εφημερίδες, όπως, πρόσφατα στην Καθημερινή. Από τον εκδοτικό οίκο Παπαγρηγορίου Νάκας έχει εκδοθεί η συλλογή κομματιών του Σταμάτη Κραουνάκη "Πέντε Παιχνίδια για πιάνο" σε δική της μεταγραφή για πιάνο και τον Νοέμβριο του 2011 εξεδόθη από τον εκδοτικό οίκο Φίλιππος Νάκας το βιβλίο της "Πως θα μάθω πιάνο" βασισμένο στη σύγχρονη επικοινωνιακή μέθοδο διδασκαλίας του οργάνου.

Ο Γιώργος Κοντραφούρης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1967. Σπούδασε κλασικό πιάνο στο Εθνικό Ωδείο. Στην ηλικία των 16, έστρεψε το ενδιαφέρον του στη τζαζ και παρακολούθησε μαθήματα τζαζ αυτοσχεδιασμού με τον Μάρκο Αλεξίου. Παρακολούθησε μαθήματα επίσης με τους Jim Beard και Jarmo Savolainen. Αποφοίτησε με Bachelor’s και Master’s degree in Jazz Performance από την Ακαδημία Sibelius στη Φινλανδία.

Έχει συνεργαστεί ως πιανίστας ή οργανίστας με πολύ σημαντικούς και σπουδαίους μουσικούς όπως: Mark Johnson, Arild Andersen, Marcus Stockhausen, Louisiana Red, Keith Copeland, Andy Sheppard, Ralph Peterson Jr., Bob Brozman, Carla Cook, Alvester Garnett, Stepko Gut, Olivier Gatto, David Liebman, Houston Pearson, Eric Alexander, David Sills, Lou Donaldson, Sam Newsome, Jamie Hadad, Deborah Davies, Benny Golson, Tim Hagans, Bob Shepard, Carmen Lundy, Sheila Jordan, Jukkis Uotila, Wade Mikkola, Takis Paterelis, Stratos Vougas, Dimos Dimitriadis, Lydia Fylipovic, T. Spasov, A. Pacatius.

Έχει διδάξει τζαζ πιάνο και όργανο στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο και στο Ωδείο Athenaeum στην Ελλάδα και στην Ακαδημία Sibelius στη Φινλανδία.

Έχει δώσει σεμινάρια σε διάφορες σχολές στην Ελλάδα, στην Ιρλανδία, στην Ινδονησία και στην Εσθονία μέχρι σήμερα.

Δισκογραφία (ως leader), Little Daddy’s Blues, (Chicken Coup Records, 2007) with George Kontrafouris: hammond organ; Manuel Dunkel: tenor sax; Sami Linna: guitar; Jussi Lehtonen: Drums My only way, (Europe Records,  2002), solo piano.

Too Close, (Legend, 2000), George Kontrafouris: piano; featuring Ralph Peterson Jr. on drums; John Papatriantafillou: bass;

Don’t Be shy, (Lyra, 1997) George Kontrafouris: piano; John Papatriantafillou: bass; Christos Andrianos: drums.

 

Το thebest.gr δεν υιοθετεί κατ' ανάγκην, τα σχόλια των αναγνωστών και σε περιπτώσεις υβριστικών, χυδαίων και ανακριβών πληροφοριών θα τα διαγράφει.

Δημοσιεύτηκε: 08/05/2013 22:45

Τυπώθηκε: 23/07/2017 09:45

Από: www.thebest.gr/news/index/viewStory/196617

thebest.gr © 2017






κλείσιμο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η κυρά Αγγέλω Καϊάφα από το Πουρναρόκαστρο της Πάτρας είναι 107 ετών και αποκαλύπτει το μυστικό της μακροζωίας Η κυρά Αγγέλω Καϊάφα από το Πουρναρόκαστρο της Πάτρας είναι 107 ετών και αποκαλύπτει το μυστικό της μακροζωίας
Τις 12 ώρες άγγιξε το χειρουργείο του 57χρονου παχύσαρκου άνδρα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών Τις 12 ώρες άγγιξε το χειρουργείο του 57χρονου παχύσαρκου άνδρα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών
Πέθανε χτυπημένος από τον καρκίνο ο Δημήτρης Σιάχος – ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ Πέθανε χτυπημένος από τον καρκίνο ο Δημήτρης Σιάχος – ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Τροχαίο με τραυματίες στην περιμετρική οδό της Πάτρας Τροχαίο με τραυματίες στην περιμετρική οδό της Πάτρας
Επεισοδιακός και ανατρεπτικός ο Αύγουστος – Ο Κώστας Λεφάκης προβλέπει τις εξελίξεις που θα φέρουν στα ζώδια οι εκλείψεις του μήνα Επεισοδιακός και ανατρεπτικός ο Αύγουστος – Ο Κώστας Λεφάκης προβλέπει τις εξελίξεις που θα φέρουν στα ζώδια οι εκλείψεις του μήνα
Παντρεύτηκαν ο Κώστας Μπακογιάννης και η Σία Κοσιώνη στο Καρπενήσι Παντρεύτηκαν ο Κώστας Μπακογιάννης και η Σία Κοσιώνη στο Καρπενήσι
Τραγικό τέλος στην εξαφάνιση του επτάχρονου Νουργιάν Μοχάμαντ Τραγικό τέλος στην εξαφάνιση του επτάχρονου Νουργιάν Μοχάμαντ
ΟΑΕΔ: 17 νέες μόνιμες θέσεις εργασίας στη Δυτική Ελλάδα ανακοίνωσε ο οργανισμός ΟΑΕΔ: 17 νέες μόνιμες θέσεις εργασίας στη Δυτική Ελλάδα ανακοίνωσε ο οργανισμός
Λαθροκυνηγός σκότωσε αγριογούρουνο στα Καλάβρυτα και το εγκατέλειψε Λαθροκυνηγός σκότωσε αγριογούρουνο στα Καλάβρυτα και το εγκατέλειψε
Ο Βαρουφάκης μαγνητοφωνούσε τα πάντα - Απίστευτοι διάλογοι με  Τσίπρα το «καυτό» καλοκαίρι του 2015 - Ο φόβος για νέο Γουδή, και η μέρα που ήθελαν τα 16 δις της ΕΚΤ  Ο Βαρουφάκης μαγνητοφωνούσε τα πάντα - Απίστευτοι διάλογοι με Τσίπρα το «καυτό» καλοκαίρι του 2015 - Ο φόβος για νέο Γουδή, και η μέρα που ήθελαν τα 16 δις της ΕΚΤ