Cover Story

  • http://cdn.thebest.gr/media/images/magMain/bsluxklced4ca064ad2fa15.jpg

    Γιώργος Κιμούλης, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης

    Γιώργος Κιμούλης, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης

Γιώργος Κιμούλης εναντίον Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη ή Milo Tindle VS Andrew Wyke

Γιώργος Κιμούλης, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης

ΣΟΦΙΑ ΜΑΥΡΙΔΗ Σεπτέμβριος 2010ΣΕΛ.54

Γιώργος Κιμούλης
Πού οφείλεται η επιτυχία του «Σλουθ» κ. Κιμούλη;
Στο ίδιο το θέμα του έργου ή αν θέλεις καλύτερα στα θέματα του έργου και στη συνέχεια στη χημεία των δύο ηθοποιών. Το έργο θέτει έναν σύγχρονο προβληματισμό σ’ αυτή την εποχή που υπάρχει μια δήθεν ατμόσφαιρα πασιφισμού, ειρηνοποιούς μετάβασης από την παλαιότερη γενιά στη νεότερη και κατά πόσο αυτό είναι ειλικρινές. Μήπως αυτό το ειρηνικό πέρασμα δεν έχει άλλο στόχο από το να υπνώσει τη νεότερη γενιά και να διατηρήσει, όσο ο φυσικός χρόνος το επιτρέπει, το θώκο της εξουσίας; Έχουμε όλο και περισσότερα παραδείγματα περάσματος στο χώρο της εξουσίας μέσω του δώρου ενός δαχτυλιδιού.
Γεγονός που δεν ήταν σύνηθες στο παρελθόν.
Παλαιότερα αυτό δεν συνέβαινε. Η νεότερη γενιά αντικαθιστούσε την παλαιότερη με βιαιότητα, πράγμα που κατά τη γνώμη μου ήταν και πιο φυσικό. Το έργο λοιπόν θίγει ουσιαστικά αυτό το θέμα της «μεταφοράς» της εξουσίας. Ένα θέμα που πρέπει να απασχολεί αρκετούς και αυτό το αποδεικνύει και η επιτυχία της παράστασης.
Η αιώνια σύγκρουση της παλαιότερης γενιάς με τη νεότερη είναι πράγματι ελκυστικό θέμα αλλά επισημάνατε και τη χημεία των δύο ηθοποιών ως θετική για τη μεγάλη επιτυχία της παράστασης.
Η χημεία και το δέσιμο του Κωνσταντίνου (Μαρκουλάκη) με μένα και αντίστροφα έχει παρελθόν. Ο Κωνσταντίνος, νεότερος ηθοποιός εμού παρακολουθούσε αυτά που έκανα, τα αγάπαγε και μου το έδειχνε χωρίς την παραμικρή αίσθηση ντροπής. Όταν άρχισε σιγά - σιγά να αυτονομείται κι αυτός, ο δικός μου θαυμασμός προς αυτόν δεν έμεινε ποτέ κρυφός. Ήταν λοιπόν θέμα χρόνου η συνάντησή μας. Πιστεύω ότι ο Κωνσταντίνος είναι με μεγάλη απόσταση ο καλύτερος της γενιάς του και μένα με κάνει ιδιαίτερα ευτυχή το γεγονός ότι βρισκόμαστε μαζί στη σκηνή.
Έχετε μια μεγάλη πορεία στο θέατρο με σημαντικούς ρόλους, όπως και στον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Ξεχωρίζετε κάποιες στιγμές ή καλύτερα κάποιους ρόλους;
Δεν είναι εύκολο να σταματήσεις σε στιγμές. Η τέχνη του ηθοποιού είναι τέχνη της στιγμής. Την ίδια στιγμή που του δίνεις τη δυνατότητα να αγαπήσει τη χρονική έννοια της στιγμής, όταν γυρίζει το κεφάλι του και κοιτάζει προς τα πίσω, αυτές τις στιγμές δεν μπορεί να τις δει. Άρα δεν μπορώ να πω ότι αυτή η στιγμή ήταν πιο σημαντική για μένα περισσότερο ή λιγότερο, με έκανε ευτυχή ή δυστυχή. Όλα αυτά λειτουργούν σαν ένα περίεργο παλίμψηστο στον ηθοποιό και γενικά στον άνθρωπο. Πιστεύω ότι το παρελθόν του κάπως έτσι λειτουργεί. Δεν μπορώ λοιπόν να μεγεθύνω υπέρ το δέον κάποιες στιγμές της καλλιτεχνικής μου ζωής. Πιστεύω ότι όλες οι στιγμές - ευτυχώς για μένα - έπρεπε να γίνουν όπως έγιναν.
Επομένως δεν μετανιώνετε για κάτι.
Δεν είμαι υπέρ της μετάνοιας. Δεν μετανοώ. Η νόηση είναι μία περίεργη έννοια. Πιστεύω ότι είναι παιχνίδι της γλώσσας μας η οποιαδήποτε πρόθεση μπει μπροστά, είτε κινείται σε επίπεδο της μετάνοιας ή στο επίπεδο του προνοώ.
Αντιμετωπίζετε το ίδιο ή διαφορετικά, το θέατρο με τον κινηματογράφο και την τηλεόραση;
Την τέχνη του θεάτρου ίσως να την ξέρω καλύτερα από την τέχνη του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, κάπως καλύτερα. Αυτή τη διαφορά μόνο βλέπω.
Μιλήστε μου για τη δραματική σχολή που είχατε ιδρύσει. Ήταν ένας κύκλος που ολοκληρώθηκε;
Δεν κλείνω κύκλους. Δηλαδή περισσότερο κυλάω από το ένα γεγονός στο άλλο και από τη μία θέση στην άλλη, χωρίς να λέω ότι δεν επιστρέφω ή ότι αυτό το λάθος  δεν θα το ξανακάνω. Δεν είμαι οπαδός τέτοιων ακραίων δηλώσεων γιατί πιστεύω ότι οι άνθρωποι κάνουν τα ίδια λάθη, επίσης επιστρέφουν κι εκεί που κάτι μπορεί να τους έχει πληγώσει. Ευτυχώς αλλά και δυστυχώς ο άνθρωπος ξεχνά. Εάν δεν ξεχνούσε θα πέθαινε νωρίτερα.
Η καλλιτεχνική Διεύθυνση του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας ήταν ας πούμε ένα διάλειμμα για σας ή μία φυσική συνέχεια στην τότε θεατρική σας δραστηριότητα;
Δεν κάνω διαλείμματα στη ζωή. Η ζωή έχει διάρκεια, μία συνέχεια, μία ροή. Πολλές φορές που έχω κάνει αυτή τη συζήτηση, δεν είμαι από αυτούς που είτε θα αρχίσουν να κατηγορούν κάτι, είτε θα αρχίσουν να κολακεύουν κάτι. Η ζωή μου στη συγκεκριμένη περίοδο στην Πάτρα είχε ευτυχισμένες στιγμές, είχε μέτριες στιγμές.  Είναι μέρος της ζωής μου και έτσι θα μείνει.
Διανύουμε προεκλογική περίοδο, πόσο σας ενδιαφέρει η πολιτική;
Δεν υπάρχει πολίτης ο οποίος ιδιωτεύει. Οι πολίτες εκ φύσεως είναι πολιτικά όντα. Πολιτικός είναι ο εκπρόσωπος του πολίτη, αυτό δεν σημαίνει ότι ο πολίτης μεταφέρει ή μεταθέτει τα δικαιώματά του και τις υποχρεώσεις του στον πολιτικό και θυμάται την ύπαρξή του μόνο κατά την περίοδο των εκλογών. Τώρα πώς αντιδρά ο πολίτης σ’ ένα αντιπροσωπευτικό πολίτευμα όπως είναι η κοινοβουλευτική δημοκρατία έχει άμεση σχέση με την κοινωνική του συνείδηση.
Με ποιο τρόπο θεωρείτε ότι ο πολίτης είναι «ενεργός»;
Πιστεύω ότι ο ακτιβισμός είναι ίσως και το μοναδικό, αυτή τη στιγμή που μιλάμε, όπλο, χωρίς την ενοχή που τεχνηέντως πολλοί προσπαθούν να επιβάλλουν στην ψυχοσύνθεσή του και στη σκέψη του. Την ενοχή που λέει κάποιος ότι δεν μπορεί να είναι ατομικά κοινωνικός. Εγώ ανέκαθεν πίστευα ότι αυτές οι δύο έννοιες δεν είναι αντιφατικές. Μπορεί δηλαδή ο πολίτης να είναι ατομικά κοινωνικός, κατ’ επέκταση ασχολούμαι με την πολιτική επικαιρότητα με τον τρόπο που ένας ακτιβιστής μπορεί να ασχοληθεί.
Μπορεί εύκολα ο καθένας μας να εκφράσει την άποψή του;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εκφράσει ο καθένας τη γνώμη του. Δεν πιστεύω ότι το άνοιγμα που έχει συμβεί μέσω τεχνολογίας προς το παρόν λειτουργεί εις βάρος της ελευθερίας του λόγου. Αργότερα δεν αποκλείεται να συμβεί και αυτό γιατί πάντοτε η τεχνολογία φλυαρεί.  
Η σχέση με την κόρη σας πως είναι;
Πιστεύω ότι η κόρη και ο γιος του οποιουδήποτε, όποια κτητική διάθεση κι αν έχει ο κάθε γονιός, κουβαλά τη δική του ζωή. Δεν παίζει κανένα ρόλο τι βλέπω ή τι δεν βλέπω για την κόρη μου.
Όμως ασχολείται με την τέχνη και όχι ας πούμε με την πολιτική.
Δεν ξέρω τι θα ακολουθήσει τελικά. Είναι ακόμη μικρή, για να δούμε το πραγματικό της μέλλον. Ο χρόνος θα δείξει.
Εσείς θα επιλέγατε μια διεθνή καριέρα;
Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Ο ηθοποιός μπορεί να εκφραστεί στη γλώσσα που ονειρεύεται και όχι στη γλώσσα που μιλάει. Και καλώς ή κακώς ονειρεύεται.

Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης
Στην Πάτρα είχατε μείνει αρκετό διάστημα στην αρχή της καριέρας σας για τα γυρίσματα του «Λόγω τιμής». Ποια αίσθηση σας είχε αφήσει η πόλη και οι άνθρωποί της; Υπάρχει κάποια ξεχωριστή ανάμνηση από εκείνα τα γυρίσματα ή από εκείνη την παρέα που στη συνέχεια κυριάρχησε στο ελληνικό καλλιτεχνικό στερέωμα;
Ήταν μία πολύ ευτυχής συγκυρία στη ζωή μου όλο αυτό που έγινε εκείνη τη συγκεκριμένη περίοδο. Την Πάτρα την ζήσαμε κατά την περίοδο του Καρναβαλιού. Το ότι υποδυόμασταν κάποια παιδιά από την Πάτρα που ήταν φοιτητές στην Αθήνα, μας δημιούργησε ισχυρούς δεσμούς με την πόλη και τους ανθρώπους της. Δηλαδή άνθρωποι που είναι γύρω στα σαράντα και μικρότεροι, νιώθουν ότι έχουν μια πολύ στενή επαφή μαζί μου κι εγώ μαζί τους σα να είμαστε φίλοι. Αυτό ισχύει βέβαια και για τους άλλους ηθοποιούς. Κάτι ξεχωριστό ήταν ότι όλο αυτό το έζησα κατά τη διάρκεια του καρναβαλιού που ήταν μια τρέλα, ήταν όλοι σε ένα φοβερό κέφι κι εμείς κάναμε γυρίσματα με δυσκολίες.
Έκτοτε όταν έρχομαι, αισθάνομαι την πόλη σαν δική μου, νοιώθω ότι έχω στενή σχέση μαζί της κι αυτό πιστεύω ότι δεν είναι σύνηθες. Μου αρέσει πάντα να επιστρέφω στην Πάτρα και το σημαντικό επίσης είναι ότι το ίδιο αισθάνονται και οι άλλοι ηθοποιοί του σίριαλ, με τους οποίους έχω διατηρήσει στενές σχέσεις παρόλο που η ζωή μερικές φορές σε απομακρύνει.
Δε νιώθετε ότι δεν εμφανίστηκε ακόμη η επόμενη γενιά ηθοποιών μετά από τη δική σας; Ενώ είστε πολλά χρόνια στο χώρο, θεωρητικά ανήκετε ακόμη στη νεότερη γενιά.
Αυτό συμβαίνει γιατί «καταχωρήθηκα» ως γενιά! Υπάρχουν νεότεροι ηθοποιοί σημαντικοί και άξιοι, απλώς δεν έχουν καταχωρηθεί ως η επόμενη γενιά. Εμείς καταχωρηθήκαμε στη συνείδηση του κοινού ως η νέα γενιά, λόγω της κοινής εμφάνισης στο σίριαλ αλλά και σε θεατρικές παραστάσεις πολλαπλού ρεπερτορίου κι αργότερα σε άλλες τηλεοπτικές σειρές και στον κινηματογράφο. Επομένως αν και υπάρχουν νέοι σημαντικοί ηθοποιοί δεν έχουμε την ίδια αίσθηση και συμβαίνει το ευχάριστο να λένε ότι εκπροσωπούμε τη νεότερη γενιά, ενώ εγώ κλείνω ήδη 20 χρόνια στη δουλειά.
Με τι διάθεση επιστρέφετε στην Πάτρα;
Επιστρέφω προφανώς με τα καλύτερα συναισθήματα και με ένα εξαιρετικό έργο. Θα συναντηθώ με παλιούς φίλους και όπως σας είπα νιώθω ότι με συνδέουν στενοί δεσμοί με την πόλη.
Μιλήστε μου για τη συνεργασία σας με τον Γιώργο Κιμούλη. Σας χαρακτηρίζει ως τον σημαντικότερο εκπρόσωπο της γενιάς σας. Τον είδαμε και στην πρεμιέρα σας στην Επίδαυρο.
Με τον Γιώργο πλέον μας συνδέει κάτι παραπάνω από μία καλή και ευτυχής συνεργασία. Μας συνδέει μια πολύ δυνατή στενή φιλία. Αυτή η στενή φιλία περιέχει και μία πνευματική συγγένεια, μια εγγύτητα. Με τιμά πάντως παρά πολύ το γεγονός ότι ίσως είναι υπερθετικός στις αναφορές του για μένα. Με τιμά το γεγονός ότι μιλά για μένα ένας άνθρωπος που έχει χαράξει μια πορεία αστέρα, μετεωρίτη πραγματικού, υπέρλαμπρου λόγω της υποκριτικής του δυνατότητας και της πνευματικής του αναζήτησης στο θέατρο.
Έχετε καταπιαστεί με πολλά και κάποιες φορές αμφιλεγόμενα πράγματα, από τηλεοπτικά ριάλιτι μέχρι και την πολιτική. Τι είναι αυτό που σας κάνει να δοκιμάζεστε συνεχώς σε νέα μονοπάτια;
Όχι βέβαια με σκοπό να εγκαταλείψω τα παλιά. Υπάρχουν πολλοί τομείς της πραγματικότητας γύρω μου που μ’ ενδιαφέρουν. Είμαι άνθρωπος, είμαι πολιτικό ον που σκέπτεται και παρακολουθεί τα γεγονότα γύρω του. Κατά περιόδους στη ζωή μου, με ενδιαφέρουν πάρα πολλά πράγματα πέρα από την αποκλειστικότητα που θα μπορούσε να έχει η θεατρική μου διαδρομή. Αλλά αυτό είναι μια μικρή φυγή, μια μικρή απομάκρυνση …κι επιστρέφω στα πάτρια.
Η πολιτική σήμερα εξακολουθεί να σας ενδιαφέρει;
Και τότε δεν ήταν σκοπός μου να εκλεγώ ευρωβουλευτής, ούτε να γίνω πολιτικός, ούτε να αλλάξω καριέρα. Συνήθως αλλάζει κανείς καριέρα όταν δεν τα πηγαίνει πάρα πολύ καλά σ’ αυτό που κάνει. Πάντα έτσι συμβαίνει. Περισσότερο ήταν μια προσπάθεια να κινηθώ προς μία κατεύθυνση που θεωρούσα τότε ότι μ’ ενδιαφέρει.  
Θα σας ενδιέφερε μια διεθνής καριέρα; Είχατε κάνει μια απόπειρα κάποια στιγμή.
Ποιον δεν θα ενδιέφερε και σε ποιο επάγγελμα; Οποιονδήποτε ρωτήσετε σε οποιοδήποτε επάγγελμα θα σας απαντούσε, ναι. Το θέμα είναι στη δική μου δουλειά με τι όρους και για ποιους λόγους. Να μπορώ να κάνω πράγματα που αγαπώ εδώ ή έξω θα μ’ ενδιέφερε πραγματικά. Το να γίνω γνωστός ευρύτερα δεν μ’ ενδιαφέρει γιατί ξέρω λίγο -  πολύ, ακριβώς τι είδους απόλαυση είναι.
Το θέατρο εξακολουθεί να σας ενθουσιάζει;
Όχι απαραίτητα. Κάθε φορά με γοητεύει κάτι άλλο. Το θέατρο είναι κοινός τόπος ότι είναι η κορωνίς της 7ης τέχνης αλλά από την άλλη πλευρά εξαρτάται από την περίπτωση, το τι έργο έχεις στα χέρια σου, με ποιους συνεργάτες πρόκειται να συνεργαστείς. Εμένα με ενδιαφέρουν διαφορετικά πράγματα και διαφορετικού είδους ρεπερτόριο.
Μιλήστε μου για το «Σλουθ». Σε ποιους απευθύνεται το έργο και ποια είναι τα χαρακτηριστικά του ήρωα που ενσαρκώνετε;
Νομίζω ότι το χαρακτηριστικό του «Σλουθ» είναι ότι απευθύνεται σε διαστρωματωμένο κοινό. Απευθύνεται στους πάντες. Μου συνέβη κάτι που είχε χρόνια να μου συμβεί και μου είναι πολύ ευχάριστο. Λειτούργησε πολύ καλά σε όλους τους θεατές. Αυτό δεν συμβαίνει συχνά. Πάντα κάποιοι είναι δυσαρεστημένοι έτσι κι αλλιώς, αλλά όταν βγαίνουν όλοι οι θεατές με διαφορετικά γούστα ευχαριστημένοι, δείχνει ότι η παράσταση κάτι δίνει. Παίζει σε πολλά επίπεδα, στο πρώτο επίπεδο είναι μια έξυπνη και διασκεδαστική ιστορία. Στη συνέχεια τα επίπεδα βαθαίνουν κι έχουμε μια συνομιλία μεταξύ δύο ηθοποιών για το ίδιο το θέατρο...
Η οικονομική κρίση σάς έχει επηρεάσει προσωπικά; Και πώς βλέπετε να επηρεάζει τη δουλειά σας;
Πώς να μην με έχει επηρεάσει, στην Ελλάδα ζω, στην Ευρώπη. Απλώς νομίζω ότι είναι η εποχή που ο άνθρωπος χρειάζεται περισσότερο την τέχνη, από ποτέ. Κι αν θέλετε, χρειάζεται την ελαφριά τέχνη για να σκάει το χειλάκι του και να διασκεδάζει, είναι φυσικό να το αποζητά, αλλά αυτή η κρίση ξέρετε δεν είναι μόνο οικονομική. Είναι κρίση αξιών, είναι μια κρίση στάσης του καθενός μας, κρίση ηθική, ιδεολογική από την οποία πιστεύω ότι κάποιοι από εμάς θα βγουν νικητές και κάποιοι άλλοι θα παραμείνουν κεφάλια αγύριστα. Παρόλα αυτά η τέχνη είναι η μοναδική ανθρώπινη δραστηριότητα που φέρνει τον άνθρωπο σε επαφή με το υπερβατικό, με το έξω από αυτό, με το σημαντικό. Αυτό λοιπόν σε εποχές κρίσης είναι ζητούμενο, περισσότερο από κάθε άλλη φορά.
Μιλήστε μου για τη σχέση σας με το γιο σας. Τι προσπαθείτε να του μεταδώσετε πρωτίστως;
Να μη φοβάται και να σχηματίζει τη δική του γνώμη για τα πράγματα. Αυτά τα δύο!
Η εμπειρία του Οιδίποδα τι αίσθηση σας έχει αφήσει;
Δεν είναι τυχαίο ότι είναι ένα από τα εμβληματικότερα έργα του παγκόσμιου ρεπερτορίου. Συμβαίνει γιατί είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία σε πρώτο επίπεδο, η πρώτη αστυνομική ιστορία στο θέατρο και γιατί στο βάθος φέρνει τον άνθρωπο αντιμέτωπο με το άγνωστο περιβάλλον, με το σύμπαν, με τις δυνάμεις που καθορίζουν τη ζωή του. Κι αυτός δεν μπορεί να ελέγξει, όλα αυτά τα στοιχεία καθιστούν το έργο πολύ ενδιαφέρον και επίκαιρο. Καταγράφεται λοιπόν ως μία θετική στιγμή για μένα κι αυτό που με εντυπωσίασε ήταν οι αντιδράσεις του κοινού στις  ανατροπές της πλοκής του Οιδίποδα.

Η ανατρεπτική κωμωδία «Σλουθ» του Άντονι Σάφερ, διαθέτει ένα ένδοξο παρελθόν. Πήρε βραβείο Tόνι, έγινε ταινία από τον Tζόζεφ Mάνκιεβιτς με τον νεαρό τότε Mάικλ Kέιν και το σερ Λόρενς Oλιβιέ, κι έγινε η αφορμή να συναντηθούν επί σκηνής ο Γ. Κιμούλης και ο Κ. Μαρκουλάκης, να κάνουν μια μεγάλη επιτυχία στην Αθήνα και να τους δούμε στην Πάτρα μέσα στο χειμώνα.

Bookmark and Share

ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΝΙΚΟΣ & ΤΑΣΙΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥΟκτώβριος 2012
ΧΑΡΑ ΠΑΝΤΑΖΑΤΟΥ – ΜΑΡΛΑΦΕΚΑΙούλιος 2012
ΧΡΗΣΤΟΣ ΨΑΡΙΑΔΗΣΑπρίλιος 2012
ΑΡΤΕΜΙΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ - Περιμένει ΓιοΔεκέμβριος 2011
ΗΛΙΑΝΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ - H Star της Πάτρας Οκτώβριος 2011
ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΜΑΡΛΑΦΕΚΑΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΟΣΣΟΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΙΝΗΣ - «Λουξαρουν» ταχύτηταΙούνιος 2011
ΝIKOS APOSTOLOPOULOS - «Ο Nikos ντύνεται γαμπρός»Απρίλιος 2011
ΑΘΗΝΑ ΜΑΞΙΜΟΥ & ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΧΕΙΛΑΚΗΣ - Επιστρέφουν στον τόπο του...ευτυχήματοςΦεβρουάριος 2011
ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΚΟΥΚΙΟΥ - Η Σία θέλει να παντρευτείΔεκέμβριος 2010
Οι Εκλογες τους πηγαινουν πολύΝοέμβριος 2010
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΣΙούλιος 2010
ΜΑΡΙΑ ΦΛΩΡΑΤΟΥΙούνιος 2010
Χρήστος ΛούληςΜάϊος 2010
ΝΙΝΑ ΛΟΤΣΑΡΗΑπρίλιος 2010
Ζεν πρεμιέ παίκτης - ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΙΤΣΕΛΗΣΜάρτιος 2010
ΕΦΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ - ΚΑΤΣΙΚΟΠΟΥΛΟΥ - First LadyΦεβρουάριος 2010
Καρέ της... ΝτάμαςΔεκέμβριος 2009
Όλα στον αέραΝοέμβριος 2009
ΗΡΩ ΛΕΧΟΥΡΙΤΗ «Έτσι είμαι εγώ…» Οκτώβριος 2009
Κατσικόπουλος-Φούρας οδηγούν το Super RallyΣεπτέμβριος 2009
2 1

news

Μπουλντόζες ακούμε αλλά δεν τις βλέπουμε στην Πατρών-Πύργου –Το χρονικό της "έναρξης" των εργασιών

Από αναβολή σε αναβολή πηγαίνει η έναρξη των εργασιών στην πολύπαθη Πατρών-Πύργου που από το 2013 που η τότε κυβέρνηση την «έκοψε» από την Ολυμπία Οδό, ακόμα δεν έχει πάρει μπροστά. Από τότε έχουν περάσει έξι ολόκληρα χρόνια και ακόμα μπουλντόζες δεν έχουν μπει, αν και τούτη τη φορά όλα δείχνουν ότι βρισκόμαστε στην τελική ευθεία. Μια τελική ευθεία που ωστόσο έχει εξαγγελθεί τουλάχιστον τρεις φορές ...

περισσότερα
Οκτώβριος 2012

Οκτώμβιος 2012




Εσείς είστε το thebest.gr!

Στείλτε την εκδήλωσή σας στο www.thebest.gr κι εμείς...

Αποστολή εκδήλωσης!